Webbank
Fra : Frederik Nelsson

Dato : 13-09-02 07:40

Hej ng

Jeg har en win98 der sidder som dhcp klient til en linuxserver, men som ikke
kan få adgang til forstædernes banks webbank.
Jeg får den klassiske "siden kan ikke vises", men jeg ved fra andre PC'er at
det ikke er tilfældet, og har derfor mit eget netværk under mistanke for
være årsag til fejlen. Har nogen haft samme oplevelse og evt en løsning?

/Frederik

Fra : Troels Arvin

Dato : 13-09-02 10:17

On Fri, 13 Sep 2002 08:40:04 +0200, Frederik Nelsson wrote:

> Jeg får den klassiske "siden kan ikke vises"

Ret ubrugelig besked, ikke sandt?

Blandt de klassiske første steps på en Windows-maskine:
1. Sæt IE til _ikke_ at benytte "user friendly error messages",
for på den måde at få lidt mere brugbare fejlbeskeder.
2. Installér seneste Mozilla for at have en alternativ
browser at teste med (eller: for at være mindre udsat
for IE bugs).