Så vågner vi op ikke ?
Fra : "H;P

Dato : 12-09-02 22:50

Hejsa´

Tjaa, de fleste herinde, fører jo nok køretøj lidt ud over det sædvanlige
. Men om det skulle gå galt ! ! ! .

http://www.cycleworld.com/ubb/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=003
664&p=

Pas på jer selv, og ha´dog blot en smule omtanke for jer selv !.

H;P

--
http://www.falken.farmands.dk/ <A ha Nyt Domæne >
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310 >Add me on MSN messenger

Fra : Rapper

Dato : 13-09-02 11:17

"H;P<Falken>" <hpaalling@`hotmail.com> wrote in message
> [...]
> 664&p=
>
> Pas på jer selv, og ha´dog blot en smule omtanke for jer selv !.

Godt eksempel. Men Du bør nok lige advare folk om billeder som ikke er helt
for børn.

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : Hekto

Dato : 14-09-02 06:54

In article <3d81bb1b$0$57423$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
unvalid@email.dk says...

> [...]
> >
> Godt eksempel. Men Du bør nok lige advare folk om billeder som ikke er helt

Det er da altid hyggeligt at se resultatet af en hygge-tur, iført korte
bukser og t-shirt!
Styrthjelm er ikke nok til at man kan føle sig sikker!
--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk

Fra : Duffi

Dato : 13-09-02 17:47

kan ikke få linket til at virke... :(

Fra : "H;P

Dato : 14-09-02 20:07

"Duffi" skrev i en meddelelse
> kan ikke få linket til at virke... :(

Klik på linket...............og lige under linket står der 6 bokstver som
lige mangler.......kopiere og sæt ind efter det det allerede står i din
browser linie og vupti så er siden der !

http://www.cycleworld.com/ubb/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=003
664&p=

Hilsen

H;P

--
http://home1.stofanet.dk/FalkenDk <Nu opdateret>

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 14-09-02 11:39

"H;P<Falken>" <hpaalling@`hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa´
>
> Tjaa, de fleste herinde, fører jo nok køretøj lidt ud over det sædvanlige
> [...]

puhaa, og jeg som lige har trillet en kort tur i shorts.. DET sker ikke
igen!!
Det er nogle slemme billeder, pas på med dem hvis i har tømmermænd, så er
de.. *bwad*

> Pas på jer selv, og ha´dog blot en smule omtanke for jer selv !.

Jeg plejer at kører med jakke+hjelm+ handsker men det i sommervarmen er det
fristende at lade jakken og handsker ligge hjemme.. DET sker ikk mer!

/Michael - SFX