Adm af brugere m.v.
Fra : [3700] MHJ

Dato : 12-09-02 21:50

Hej

Jeg havde da jeg kørte med win98 på min pc en mulighed via nogen af MS
leverede utils at administrere brugere og servere m.v.

Da jeg i et tilfælde af letsindighed installerede Win2K på maskinen virkede
disse ej længere - er der noget tilsvarende hertil? Der stipuleres noget med
et snap-in til MMC, men ikke f..... om jeg kan finde noget om det.

Et link eller ligende ville være dejligt.

MVH
Morten

Fra : MHJ

Dato : 13-09-02 06:10

Ups. det er at adm. brugere på en NT-server uden at skulle fysiks røre ved
den.

MVH
Morten