iframe - hvornår
Fra : SFM

Dato : 12-09-02 19:09

hmmm - i hvilke forbindelse skal iframe anvendes ?

Hvis jeg har et frameset, hvad er så forskellen på frameset og iframe
?

Fra : RJ

Dato : 12-09-02 19:17

"> hmmm - i hvilke forbindelse skal iframe anvendes ?

> Hvis jeg har et frameset, hvad er så forskellen på frameset og iframe?"

Iframe anvendes for det meste til at lave en enkelt frame i midten (behøver
ikke at være i midten) af siden.

Forskellen er at du f.eks kan undgå at skære dit baggrundsbillede i stykker,
for at tilpasse det til de enkelte frames.

du kan evt. se et eksempel på www.etrix.dk

MVH Ronni
www.etrix.dk
http://home1.stofanet.dk/ronnishjemmeside

Fra : scn

Dato : 12-09-02 20:20

"RJ" <ronnij@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> du kan evt. se et eksempel på www.etrix.dk

Ved godt det ikke er din side som er til debat,men...

Der er fejl i din side, så den vises ikke rigtig i Opera6.01
(virker fint i IE6.0)

prøv at rette den til efter http://validator.w3.org/

(ca. linie 60-69)

Søren