Problem med netbank
Fra : Frank Kristensen

Dato : 12-09-02 09:17

Hej NG
Mit problem er opstået efter jeg installerede win-XP. Når jeg logger
ind på netbank (danske bank). Går Explorer ned. Den skriver at den har
fundet en fejl, og lukker ned. Det er tilsyneladende kun netbank der
er et problem. Er der nogle der har haft samme problem, og ved hvad
jeg skal gøre?

Mvh.
Frank

Fra : Madsen

Dato : 12-09-02 11:19

Frank Kristensen skrev:

> [...]
> logger ind på netbank (danske bank). Går Explorer ned. Den skriver
> at den har fundet en fejl, og lukker ned. Det er tilsyneladende

Jeg er ikke sikker på om det er årsagen, men har du installeret VM
(Virtual Machine) ? Det bliver ikke installeret med den første udgave
af WiNXP, men følger dog med i SP1.

Virtual Machine kan hentes her:
<http://download.microsoft.com/download/javasdk/Install/3805/WIN98MeXP/EN-US/msjavx86.exe>

Madsen.

Fra : Frank Kristensen

Dato : 12-09-02 16:27

> Jeg er ikke sikker på om det er årsagen, men har du installeret VM
> (Virtual Machine) ? Det bliver ikke installeret med den første udgave
> [...]

Jeg har installeret VM. men Explorer går stadig ned. Er der andet jeg kan gøre??

Frank.

Fra : Stig Nygaard

Dato : 12-09-02 17:43

Hej Frank

Frank Kristensen wrote:
> Mit problem er opstået efter jeg installerede win-XP. Når jeg logger
> ind på netbank (danske bank). Går Explorer ned.

Hvis problemet er startet lige netop i dag, så kan det evt. også skyldes
opdateringer i Danske Banks netbank som jeg ved er lagt på lige netop i
dag! :-/

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Frank Kristensen

Dato : 13-09-02 09:25

> Hvis problemet er startet lige netop i dag, så kan det evt. også skyldes
> opdateringer i Danske Banks netbank som jeg ved er lagt på lige netop i
> dag! :-/

Tak for svarene.Jeg har imellemtiden, fundet fejlen. under
internetinstillinger, avanceret, var der "flueben" i funktionen,
tillad 3-parts software ( Eller noget i den retning ). Der fjernede
jeg og nu virker netbank igen.

Frank