Skærme
Fijala 3554
19" der fylder som en 17" ?
Fra : hl

Dato : 11-09-02 14:03

Er der muligt at få en 19" skærm som ikke optager mere plads end en alm. 2-3
år gammel 17" ?

Findes den ?

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 11-09-02 14:48

"hl" <hljensen@worldonline.dk> skrev
> Er der muligt at få en 19" skærm som ikke optager mere plads end en alm.
2-3
> år gammel 17" ?

Ja.

.... men i stedet for at vente på en masse svar i stil med "jeg har da en
"model x" 19" og den fylder ikke ret meget", så vil det nok være det nemmeste
hvis du allierede dig med en tommestok eller en lineal og fandt ud af, hvor
dyb din gamle 17-skærm er, og evt. hvor dyb en ny skærm max må være. Herefter
er det blot at surfe lidt rundt på skærmproducenternes hjemmesider og se på
specifikationer. De fleste laver såkaldte "shortneck"-modeller, som sjældent
fylder mere end almindelige 17" skærme.

mvh
Peter

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 11-09-02 21:26

hl wrote:
> Er der muligt at få en 19" skærm som ikke optager mere plads end en alm. 2-3
> år gammel 17" ?
>
> Findes den ?

Det kommer an på dit udgangspunkt. Min 21" er 2-3 cm dybere end min 3½
år gamle 17", så alt er vel muligt

Mvh

Bruno

Fra : hl

Dato : 11-09-02 21:53

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
2-3

> Det kommer an på dit udgangspunkt. Min 21" er 2-3 cm dybere end min 3½
> år gamle 17", så alt er vel muligt

ok, lyder godt.
Målene er B:42 H:46,5 D:47

Der er vel ikke andet for at end at kigge på div sider