Flyttekasser i rimelig kvalitet
Fra : Lars hult

Dato : 11-09-02 09:58

Er der nogen der ved hvor man kan købe flyttekasser i en rimelig kvalitet.
Jeg har bemærket at de billige tilbuds flyttekasser "næsten" ikke er pengene
værd og ville gerne have nogen som er i "flytte firma" kvalitet.

hilsen Lars

Fra : Mr. M. Knudsen

Dato : 11-09-02 09:58

On Wed, 11 Sep 2002 10:57:57 +0200, "Lars hult" <lhu@codan.dk> wrote:

>Er der nogen der ved hvor man kan købe flyttekasser i en rimelig kvalitet.
>Jeg har bemærket at de billige tilbuds flyttekasser "næsten" ikke er pengene
>værd og ville gerne have nogen som er i "flytte firma" kvalitet.

Flyttefirma'er sælger normalt ud af brugte kasser - prøv at kontakte
dem.
---

Mvh M.K.

Fra : Gert Philipsen

Dato : 14-09-02 14:56

"Lars hult" <lhu@codan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
pengene
> værd og ville gerne have nogen som er i "flytte firma" kvalitet.

Flyttemanden bruger hæftede kasser, mens kasser, der sælges til private, er
limede.

De hæftede er betydeligt dyrere i engros-indkøb, men er til gengæld i en
kvalitet, der gør dem sikre til mange flytninger.

Limede kan som regel også bruges et par gange og er i hvert fald rigeligt
gode, hvis man køber dem ind til opbevaring eller en enkelt flytning.

Så der hvor man virkelig skal passe på, er hvis man køber brugte
flyttekasser af privat. Det er ikke sikkert, at de holder til at blive fylde
med bøger.

Gert Philipsen, http://members.fortunecity.com/philipseng
Brug ikke din tid nu, til at fortryde hvad du brugte din tid i går til.

Fra : Lars hult

Dato : 16-09-02 09:37

Hej Gert

Tak for forklaringen.

> Så der hvor man virkelig skal passe på, er hvis man køber brugte
> flyttekasser af privat. Det er ikke sikkert, at de holder til at blive
fylde
> med bøger.

Jeg fik et rimeligt godt tilbud på godt nok limede kasser, som jeg benyttede
mig af og alle kasserne ser nu ud til at være i fin stand.
Indtil videre skal jeg bare bruge dem til opbevaring så det er ok.

hilsen Lars