Filepathname ?
Fra : Klaus Andersen

Dato : 11-09-02 08:12

Jeg benytter mig af et script til at uploade billeder - det virker
fint men jeg kan ikke finde ud af det med stien til en anden
mappe end den hvor upoad-script-filerne ligger i.

Her sættes stien:

contentType = UploadRequest.Item("blob").Item("ContentType")
filepathname = UploadRequest.Item("blob").Item("FileName")
filename = Right(filepathname,Len(filepathname)-InstrRev(filepathname,"\"))
value = UploadRequest.Item("blob").Item("Value")

Jeg har prøvet med alt muligt mebn får hele tiden at vide at de er en
"Invalid Path".

Det eneste jeg ønsker er at putte billerne ned i en undermappe til denne
hvor "uploaderen" ligger der hedder "billeder".

Nogen der kan hjælpe mig lidt ?

Mvh

KA