Mad (bøger/hjemmesider)
Fra : Iben Holst

Dato : 10-09-02 17:01

Hej !

Mon der findes bøger / hjemmesider som kan hjælpe os med at forenkle den
efterhånden belastende madlavning hver eneste aften, så vi kan være sikre på
at det ikke tager mere end max. 1/2 time - 3 kvarter at tilberede den - så
det alligevel bliver et "dansk", sundt og velsmagende måltid ??

Iben

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-09-02 18:19

"Iben Holst" <ria@os.dk> writes:

> [...]
> at det ikke tager mere end max. 1/2 time - 3 kvarter at tilberede den - så
> det alligevel bliver et "dansk", sundt og velsmagende måltid ??

Prøv at spørg på dk.kultur.mad+drikke. Der skal du nok kunne få et par
links/ideer.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Bobo

Dato : 10-09-02 22:46

Hejsa.....
her er nogel af de links jeg bruger....men jeg ligger selv inde med en del
opskrifter som er hurtige, nemme og billige, hvis det skulle have nogen
interesse så skriv *SS*
Knuz Bobo

http://www.dk-kogebogen.dk/
http://www.cheasy.dk/
http://www.fedtfattig.dk/
http://www.favoretten.dk/
http://www.karoline.dk/
http://hjem.get2net.dk/bettinah/
http://www.toersleff.dk

Fra : jfjf jfjfj

Dato : 11-09-02 07:35

"Iben Holst" <ria@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> at det ikke tager mere end max. 1/2 time - 3 kvarter at tilberede den - så
> det alligevel bliver et "dansk", sundt og velsmagende måltid ??

Hej

www.kvik.dk er bare en helt suveræn side - der er både ugens menu (nemt,
hurtigt og sundt) og derudover er det muligt at indtaste de ingredienser du
har og PLING fremkommer en lækker opskrift - jeg har haft stor fornøjelse af
den site.

mvh
oollee

Fra : Iben Holst

Dato : 12-09-02 08:46

Hej ....

Mange tak for svarene - de har givet mig en helt ny inspiration og glæde
over aftensmad !!

Iben