Overordnet søgemaskine software
Fra : The Bear

Dato : 10-09-02 13:02

Hej

Og selvom det ikke er direkte om sikkerhed, så er emnet dog indirekte
forbundet. Da vi meget ofte ser at nogen bliver henvist til at søge før de
spørger. Så derfor er det jo godt at kunne sige, at man har gjort, hvad man
kunne inden man nødtvungen ligger sit problem ind i denne eller en anden ng.
Og når man over en kam har søgt gennem 18 af de største søgemaskiner for
selv at finde en løsning. så er det da godt - ik´
At man så muligvis har formuleret søgningen lettere forkert er en helt anden
ting, som jeg synes, vi bare skal lade ligge

Da jeg selv spurgte om subj. i anden forbindelse, synes jeg, at jeg vil
fortælle jer alle, at jeg fandt en program som kunne tilbyde det jeg syntes
jeg manglede en gang imellem.

Jeg fandt:
Copernic 2001 Plus til $ 39.95 ~ kr. 300,-

på: http://www.copernic.com

Hvor software kan afprøves i begrænse form inden man evt. vælge noget.

Plus udgaven kan afsøge 18 af de største og meste brugte søgemaskiner og har
mange underområde og meget andet.

Jeg har dog kun "leget" med softwaren siden igår hvor jeg købte plus version
på nettet.

Men jeg synes, det ser nogenlunde ud.

mvh
Bjørn

Homepage: http://home1.inet.tele.dk/bjornjen

Fra : Martin Schultz

Dato : 10-09-02 13:38

"The Bear" <bjornjen@no-spam.hotmail.com> writes:

> Plus udgaven kan afsøge 18 af de største og meste brugte søgemaskiner og har
> mange underområde og meget andet.

Jeg synes google er rigtigt godt til mit behov. Er der nogle større
agumenter for at benytte andre søgemaskiner også?

Martin

--
Besøg http://adsltips.cjb.net for guider til ADSL
og opsætning af CISCO router.

Fra : N/A

Dato : 10-09-02 15:33

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 10-09-02 15:33

"The Bear" <bjornjen@no-spam.hotmail.com> wrote:

>Selvom jeg respektere Eric (har overværet en af hans gæstetaler
>seminare på OU for et par år siden) vældigt meget, så bære hans
>regelsæt tydeligt præg af at han bruger 95% af hans tid på EDB-
>ting og har gjort det i mange år.

Hvis man ønsker gode svar skal man stille gode spørgsmål. Det synes
jeg er en god pointe.

Et udsnit af teksten er fordansket i en lidt mere generel og moderat
tone og kan læses her:

http://www.usenet.dk/netikette/udvdebatteknik.html

--
Lars Kim Lund