Daka kl.3.30
Fra : Holm

Dato : 10-09-02 03:08

Godmorgen...

Ja det er meget tidligt, klokken er 3.50 lige nu.
Der er mørkt udenfor.
Vognen fra Daka har netop hentet Asi , og jeg skal have tristheden ud af
mig!!
Mit soveværelses vindue stod åbent, og hele værelset blev fyldt med lugten
af døde dyr , da bilen kørte lige forbi....
Nu er han væk , og jeg skal bare lige have det ind på lystavlen ....at han
ikke løber rundt ude i folden mere....men det er som om der er kommet et
stort hul , midt ude på marken...der hvor han plejede at være.
Nu er der kun to "farver" tilbage derude , en sort og en hvid !

Jeg bebrejder mig selv at jeg ikke opdagede noget , før det var for
sent....jeg ved godt at den slags plagerier , skal man fritage sig selv for
, men hvor er det svært......

Jeg håber tiden kan svøbe mig ind i et stort blødt plaster , som for altid
kan værne mig mod mine sår....

Jeg har mistet mange gennem livet ( og så gammel er jeg heller ikke ).......
både mennesker og dyr , og nu håber jeg det varer længe før jeg skal
spadsere gennem de følelser igen.

Jeg måtte af med disse tanker...tak til jer der læser og besvarer mine
indlæg...jeg er sikker på at der kommer nogle "gladere" indlæg igen !

Hilsen
Holm

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 10-09-02 08:34

"Holm" <dortheholm@tdcspace.dk> wrote:

>Nu er han væk , og jeg skal bare lige have det ind på lystavlen

Kære Dorthe! Jeg føler virkelig med dig. Jeg husker tydeligt dine
glade indlæg lige inden han kom til verden og billederne du sendte har
vi stadig liggende på vort sofabord. Jeg føler virkelig med dig.

Mærkeligt nok så var jeg ude med Ramses i mosen tidligt i morges, men
vi skridtede kun roligt at sted, hvilket er højst usædvanligt, og jeg
tænkte meget på Asi undervejs!

Må vi håbe at vi fremover får de sædvanlige glade meldinger tilbage.

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com

Fra : Gitte

Dato : 10-09-02 13:04

Hejsa!

Ja det er aldrig let at skulle sige farvel på den måde, det er hårdt og
tager sin tid at komme over - men tænk på at nu lider Asi ikke mere og Asi
løber rundt på de evige jagtmarker og takker dig for at slippe for smerten.

Hesteknus fra Gitte*LJ*

Fra : Nina Svanholm

Dato : 10-09-02 19:13

Jeg måtte lige synke en ekstra gang da jeg læste dit indlæg...jeg kan ikke
sætte mig ind i hvordan det er at miste en hest, da jeg aldrig har prøvet
det (har ellers haft hest siden jeg var 13) men bare tanken om den dag jeg
skal af med én af dem er nok til at tårene står i øjnene på mig...
De bedste tanker til jer som nu står tilbage med savnet af Asi...

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Liz

Dato : 10-09-02 20:43

Kære Dorthe,

ET STORT KNUS herfra. Der er ingen ord.

Hilsen Liz

Fra : Holm

Dato : 11-09-02 22:11

Hej alle

Tak for jeres dejlige tanker og opmuntringer, mht. Asi.

Jeg fik en god oplevelse idag med mine to "efterladte" uldtotter.
Da jeg gik ud til folden kunne jeg ikke se dem , og efter alt at dømme ville
de heller ikke komme idag. De har ligesom gemt sig lidt for sig selv siden
Asi døde , men da jeg så kaldte på dem , kom de galloperende for fuld hammer
op over bakkerne.........
De kastede med hovedet så manerne fløj , og de hvirvlede jord op efter sig.
Fantastisk syn....

Det var overvældende dejligt , og jeg havde en masse nyopgravede gulerødder
med til dem!! : o))

Deres glæde synes at vende tilbage , og den smitter virkelig kraftigt af på
mig.

Mange hilsener Holm