FTP i RedHat
Fra : søren

Dato : 09-09-02 22:10

Jeg prøvede gFTP 2.0.11 i RedHat 7.3 pro og selvom jeg fik tastede det
rigtige ind til der hvor jeg vil overføre filer til med FTP så kunne det
ikke lade sig gøre. Der bliver godt nok etableret kontakt med så
afbrydes forindelsen og jeg får at vide, at den venter 30 sekunder med
at prøve at forbinde igen.

Hvis jeg derimod går ind på en windows maskine og gør akkurat det samme
i WS_FTP95LE så er der ingen problemer. Jeg har tjekket at jeg taster
det rigtige ind også med PW i linux så det undrer mig at jeg ikke kan
komme igennem med linux. Både RedHat og Windows er på samme maskine på
samme netværk. Hvad gør jeg galt ?

Søren

Fra : Gunner Poulsen

Dato : 10-09-02 10:08

søren skrev:
> [...]
> det rigtige ind også med PW i linux så det undrer mig at jeg ikke kan
> komme igennem med linux. Både RedHat og Windows er på samme maskine på

Det er svært at sige. Det virkede altid for mig, før jeg gik over til
SFTP med Konqueror.
Eneste råd er at lukke programmet ned starte det igen og så være meget
minutiøs med at skrive præcist det rigtige i felterne.

Gunner.

--
Aktiv i projektet Gnuskole http:\\www.gnuskole.dk

Fra : Ole Michaelsen