TDC ADSL Atm og Router??
Fra : Martin kjær

Dato : 09-09-02 20:48

Hejsa,

Jeg har Netexpres med ATM netkort. Kan jeg kombinere dette med en
router-løsning ( altså tage ATM-kortet ud af maskinen, og tilslutte mit
ethernet-kort til en router, ex. Speedstream Standard Router ).

Skal der ændres noget i mit TDC-abonnement? Nogen begrænsinger?

På forhud tak,
Hilsen
Martin

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-09-02 20:57

"Martin kjær" <no@spam.thanks> wrote in message

> Jeg har Netexpres med ATM netkort. Kan jeg kombinere dette med en
> router-løsning ( altså tage ATM-kortet ud af maskinen, og tilslutte mit
> ethernet-kort til en router, ex. Speedstream Standard Router ).

Jeg mener du kan bruge den ATM Router, som fulgte med Pro@ abonnementet
tidligere..

Har har været et par stykker til salg i ny og næ, billigt...

Fra ny, er den hundedyr

> Skal der ændres noget i mit TDC-abonnement? Nogen begrænsinger?

Hvis man ikke kan få fat i en sådan ATM router billigt.. Er det bedst at
konvatere til Ethernet, og købe en Router, med PPPoE klient.. Som er ret
billige efterhånden.