Hvordan virker en sparepære...?
Fra : Ukendt

Dato : 09-09-02 18:04

Er der nogen som ved, hvor der kan rekvireres information om subj.? Både
links, men også adresser på mere fysiske lokaliteter ville være yderst
behjælpelige!

På forhånd tak!

Brian Axelgaard

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-09-02 18:28

"Brian Axelgaard" <Axelgaard[at]mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Er der nogen som ved, hvor der kan rekvireres information om subj.? Både
> links, men også adresser på mere fysiske lokaliteter ville være yderst
> behjælpelige!

Er det noget ala

http://www.a-paere.dk/ du tænker på?

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-02 18:38

> Er det noget ala
> http://www.a-paere.dk/ du tænker på?

Ja!... "sjovt" tog dig ikke mig 10sek at finde info på den side, det er
selvom et gruppemedlem har sagt at han har kigget på den side... Der er vist
lige en som skal have en reprimande :)

ps: slå lige "reprimande" op i M$-Word 97's synonymordbog... der står sgu
"dadel". Forklaring udbedes :)

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 09-09-02 20:15

"Brian Axelgaard" <Axelgaard[at]mail1.stofanet.dk> writes:

> ps: slå lige "reprimande" op i M$-Word 97's synonymordbog... der står sgu
> "dadel". Forklaring udbedes :)

Det er det dadel betyder, ingen forklaring nødvendig. Tjek din Nudansk
Ordbog :)

/L

Fra : Jeppe Stig Nielsen

Dato : 09-09-02 22:42

Lasse Reichstein Nielsen wrote:

> Det er det dadel betyder, ingen forklaring nødvendig. Tjek din Nudansk
> Ordbog :)

ordbogen:

http://www.dsn.dk/cgi-bin/ordbog/ronet?M=1&P=dad

Bemærk også adjektiverne dadelfri, dadelløs og dadelværdig samt verbet
at dadle.

hypothesis)" --- Laplace (1749-1827)