Backup
Fra : Brian Jørgensen

Dato : 21-02-01 15:27

Hej.

jeg ved ikke om det er den rigtige side, men jeg prøver.

Jeg har netop tage en backup af mit c drev, men jeg har kun en hd. Så er det
at jeg gerne, vil brænde den ned på cd-rom. Men da backupen fylder 2.3 gb.
Kan den jo ikke være der. Så jeg vil høre om der er nogle af jeg der kender
et program. som kan dele en så stor fil op i flere dele. så man kan gemme
den på cd rom.

Mvh Brian Jørgensen

Fra : Flemming Riis

Dato : 21-02-01 15:36

On Wed, 21 Feb 2001 15:27:18 +0100, "Brian Jørgensen"
<brian.z.j@get2net.dk> wrote:

>Så jeg vil høre om der er nogle af jeg der kender
>et program. som kan dele en så stor fil op i flere dele. så man kan gemme
>den på cd rom.

http://www.veritas.com/us/products/bedesktop45/

er en mulighed