Slette email-cache ved Outlook XP
Fra : Mogens

Dato : 09-09-02 16:09

Hej.

Når jeg skriver en email i min Outlook XP, så er programmet jo så "smart",
at den selv foreslår hvilken email adresse jeg skal sende til. Det er sådan
set fint nok, men jeg har efterhånden fået så mange gamle og udgåede email
adresser, at jeg gerne vil have slettet dens "cache" eller hvad det nu ér,
der gør at programmet husker de email adresser. Den skal ikke disabler
funktionen, men altså blot slette (eller redigere i) de eksisterende.

Kan man dét?

Mogens.

Fra : pre

Dato : 12-09-02 10:00

Prøv at skifte visning til en af tabel-udgaverne, bedst den der på
Engelsk hedder By location.
Derved kommer alle uden adresse til at ligge samlet - og kan
vælges/slettes derfra.

© pre 2002

Fra : Mogens

Dato : 12-09-02 22:34

> Prøv at skifte visning til en af tabel-udgaverne, bedst den der på
> Engelsk hedder By location.
> Derved kommer alle uden adresse til at ligge samlet - og kan
> vælges/slettes derfra.

Øhh.. hvorhenne gør man dét? "Tabel-udgaverne"??

Mogens.

Fra : Michael Henriksen

Dato : 13-09-02 11:14

Mogens ytrede sig gammelklogt:

> Øhh.. hvorhenne gør man dét? "Tabel-udgaverne"??
>
> Mogens.

Prøv at se nedenstående link!
http://office.microsoft.com/assistance/2002/articles/olTipDelStoredAdd.aspx

Michael

Fra : Mogens

Dato : 13-09-02 11:54

> Prøv at se nedenstående link!

http://office.microsoft.com/assistance/2002/articles/olTipDelStoredAdd.aspx

Mange tak - det var lige det jeg ledte efter. Sjovt nok, at jeg aldrig har
prøvet dét, men det virkede tilsyneladende ikke logisk i mine øjne. Men det
virker jo fint

Mogens.

Fra : Michael Henriksen

Dato : 13-09-02 11:56

> [...]
> prøvet dét, men det virkede tilsyneladende ikke logisk i mine øjne. Men

Velbekomme!