Plæneklipper - knækket snor
Fra : jko

Dato : 09-09-02 12:19

Hej
Jeg har en Partner plæneklipper hvor "snoren" er knækket !
Kan man selv skifte denne og hvordan ???

Mvh.
jko

http://www.kandu.dk/

Fra : Mogens

Dato : 09-09-02 12:29

On Mon, 09 Sep 2002 11:19:09 GMT, "jko" <jko.news@kandu.dk> wrote:

>Hej
>Jeg har en Partner plæneklipper hvor "snoren" er knækket !
>Kan man selv skifte denne og hvordan ???

Det kan sikkert godt lade sig gøre hvis man har tjek på
den slags.
Jeg valgte nu den nemme løsning og afmonterede toppen
af plæneklipperen, altså huset som rummer snoretrækket.
Det tog jeg så med til den lokale Almas hvor de satte en
ny snor på mens jeg ventede. Det tog 10 minutter og kostede
ca 100 kr inkl snoren

mvh Mogens

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 09-09-02 21:19

Mogens <moveng@portalen.no> skrev i en

> [...]
> Det tog jeg så med til den lokale Almas hvor de satte en
> ny snor på mens jeg ventede. Det tog 10 minutter og kostede

Jeg tror nok jeg ville give mig selv lidt gratis horisontudvidende
undervisning og skille den stille og roligt ad, og filosofere lidt over
hvordan det er lavet og hvordan jeg får det til at blive lige så godt igen,
helst bedre.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Lars Clement

Dato : 09-09-02 21:41

Det er såmænd en smal sag. Skil toppen ad. pas på fjederen. (Vækkeurseffekt)
fjern den gamle snor. Gå over til naboen og snup 1½ meter af hans flagline.
rul den på spolen og saml skidtet. Det tager ca 1 time første gang. 3 - 4
gang ca et kvarter.

--
Venligst

Lars Clement
clement@post9.tele.dk

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-09-02 21:35

Lars Clement <clement@post9.tele.dk> skrev i en
> [...]
flagline.
> rul den på spolen og saml skidtet. Det tager ca 1 time første gang. 3 - 4

Så er han ved at være nede på halv stang, hvad?

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : René Hansen

Dato : 11-09-02 15:20

> [...]
> (Vækkeurseffekt)
> flagline.

> Så er han ved at være nede på halv stang, hvad?

-Ka' du ikke bede naboen om at købe en mere solid start- øh.. flagline?
Ren