Højreklik igen igen ;o)
Fra : Hamzel

Dato : 09-09-02 09:56

Hej med jer og go' mandag morgen

Jeg fik lidt tid i weekenden til at rode med min højrekliks-menu
(som i parantes bemærket kun virker i IE5.5. eller nyere).

Jeg er ikke helt tilfreds, men alting starter jo et sted. Men
f.eks. kan jeg ikke få frem- og tilbage-knapperne til at virke.
Det er heller ikke lykkedes mig at lave links i højrekliksmenuen
til de
forskellige sider på sitet.

Dog har jeg fjernet en masse jpg'er i top-framen, så nu burde den
også kunne ses i de fleste opløsninger.

Jeg har tænkt på, at zoom-funktionerne burde ligge som et
component på alle siderne, så det kan være til glæde for alle, og
ikke kun de der har ms5.5.
Der tales jo meget om brugervenlighed overfor synshæmmede, så det
var da egentlig oplagt.

Håber i gider kigge ind på www.lagoni.info og gi' et besyv, og
iøvrigt tak for al den hjælp jeg allerede har modtaget!

Med Venlig Hilsen
Kenneth Lagoni

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Xystus

Dato : 09-09-02 10:54

Hey Hamzel

Det med højreklik aner jeg ikke noget om...

Hvis jeg var dig, så ville jeg lave nogle "mail-links". Altså lave de steder
hvor din mailadresse står, til links.

Så skal du måske prøve at lave en lidt mere levende side. Du skriver at du
har taget et kursus i Flash - brug det...
De fleste af de sider man ser med Flash, er vildt fede.

Det var bare et par råd - du må selv bestemme om de er gode..

- Xystus

Xystus website-->
http://xystus.adr.dk

Fra : Hamzel

Dato : 09-09-02 12:22

Xystus wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Hvis jeg var dig, så ville jeg lave nogle "mail-links". Altså lave de steder
> hvor din mailadresse står, til links.

Det er helt klart også min plan

> Så skal du måske prøve at lave en lidt mere levende side. Du skriver at du
> har taget et kursus i Flash - brug det...
> De fleste af de sider man ser med Flash, er vildt fede.

Jeg er meget tilbageholdende med at bruge Flash, da det stiller krav til
browseren, som ikke alle kan opfylde. Der er det nemmere med højrekliks-menuen,
for der vil ældre browsere blot vise den traditionelle menu.

Men jeg er endnu ikke kommet på, hvordan det grafiske udtryk skal være, og det
er også derfor at forsiden er blank.

> Det var bare et par råd - du må selv bestemme om de er gode..

Jo tak! Det er altid fedt at nogen gider svare!