Brune pletter nede i toiletkummen.....
Fra : albert

Dato : 08-09-02 20:11

......og jeg vil lige hilse og sige at det IKKE er l...

Hvordan får jeg disse pletter væk, for øjensynligt hjælper alm. toiletrens
ikke.
Så jeg prøvede at hælde eddikesyre derned, men uden held.

Har I ikke lige en mirakelkur?????!!!!!!

Albert

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 08-09-02 20:27

"albert" <albert67@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke.
> Så jeg prøvede at hælde eddikesyre derned, men uden held.
>
> Har I ikke lige en mirakelkur?????!!!!!!

Hej

Det må være rustpletter, der kommer, når vandet er meget jernholdigt.
Ved at støde mange gange med WC-børsten i vandet, kan man fjerne det meste
af vandet. derefter kan du prøve med rustfjerner.

VH Birgitte

Fra : Bufas

Dato : 08-09-02 20:50

"albert" <albert67@ofir.dk> skrøv i

> Hvordan får jeg disse pletter væk, for øjensynligt hjælper alm.
> toiletrens ikke.
> Så jeg prøvede at hælde eddikesyre derned, men uden held.

Hej !

Hvis det er okker, så kan du bruge den blå WC rens fra Harpic. Det ska være
den der hedder Classic.

Mange hilsner

Bufas
ICQ# 44 63 61 65

http://hundelink.homepage.dk

Husk Hundechat hver søndag fra kl. 20 på
http://icq.homepage.dk/hundechat.html

Fra : HSC

Dato : 09-09-02 09:37

Vi har haft hele bunden dækket af dette brune okker/rust noget. Og jeg
hældte 1/2 eddikesyre i, og lod det sidde natten over, 2 behandlinger og det
hele var væk.
Så måske har du ikke laddet det sidde længe nok ?

Fra : albert

Dato : 10-09-02 19:54

Ja, det er ikke til at sige om det er rust, eller hvad det er.
Tak for rådene.
HSC, du mener 1/2 LITER, ikke??

Albert

Fra : oz1jco