Hjælp til Hovbeskæring
Fra : Mejdahl

Dato : 08-09-02 15:09

Hej! Jeg har fået et problem. Jeg har 3 æsler som jeg skære hove på en gang
imellem, jeg har nu i nogle år haft ledegigt og får nu svære og svære ved at
skære/klippe hovene på grund af mit venstre håndled har svært ved at holde
benet på æslerne, når jeg skære, jeg kan ikke få deres ben op på mit lår så
den hviler, det er måske fordi jeg er så lang. Jeg har prøvet med en plast
mælke kasse men den glider væk når æslet flytter sig. Er der nogen af jer
der har en god ide?

V.H. Jens

Fra : Tanja Bromley

Dato : 08-09-02 19:36

"Mejdahl" <mejdahlxxx@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> mælke kasse men den glider væk når æslet flytter sig. Er der nogen af jer

Jamen, du kan da ringe efter en hestesmed.
Jeg har selv haft æsel, og min hestesmed forstod udemærket, hvordan sådan
nogen skal beskæres (de står jo stejlere, og det SKAL de).
Så fat telefonbogen ....

Mvh. Tanja