Command1_Click
Fra : Henrik Cichosz

Dato : 09-09-02 11:11

Hej NG jeg er ny i vb. Hvis jeg laver en knap på formen og jeg vil have den til at åbne notsblok d skal der så stå i mellem Private
Sub Command1_Click() og End Sub.

MVH Henrik Cichosz

Fra : Mads Andreasen

Dato : 08-09-02 12:20

Hejsa

Der skal stå : Shell("notepad.exe")

-Mads

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 09-09-02 12:41

tak skal du have det var lige den jeg manglede.
hvad så vis det er et program jeg har liggende i en mappeer andet sted. eks. C:\programmer\program\eks.exe
hvad gør jeg så

MVH Henrik Cichosz

Fra : Mads Andreasen

Dato : 11-09-02 19:46