mystisk adressebok
Fra : Roger A.

Dato : 08-09-02 00:57

Hei
Et merkelig og "mystisk fenomen oppsto her forleden - helt uten videre:
KJører m WinXP pro, MSOffice XP og bruker Outlook til epost etc. Klikker jeg
på "Kontakter" kommer ale mine kontakter greit fram. Sæøker jeg derimot i i
søkefeltet for adresser finnes ingen. Prøver jeg å finne kontakt vi
"til"-feltet i selve meldingen finnes heller ingen ! Har prøvd å importere,
lage ny osv men kan rett og slett ikke finne ut av det. Kan noen hjelpe ?
Ville vært artig å vite hvorfor slikt skjer også....
mvh
Roger Almvik

Fra : pre

Dato : 08-09-02 08:23

Outlook og OE deler adressebog som synkroniseres med Kontaktlisten.
Fællesskabet startes i OE: Klik på Adressebog. I adressebogs-dialogen
klik på funktioner og indstillinger. Aktiver at adressebogen skal være
fælles.

© pre 2002