ADSL/MSN hvordan sender man filer ??
Fra : asbjoren

Dato : 07-09-02 15:43

jeg har tiscali som udbyder og en router cisco 677, kan det komme til at
virker hvis ikke, er der så et andet godt program jeg kan bruge på
forhånd tak

**kim**

http://www.kandu.dk/

Fra : Chano Andersen

Dato : 08-09-02 13:13

On Sat, 07 Sep 2002 14:43:09 GMT, asbjoren <asbjoren.news@kandu.dk> enlightend everyone in dk.edb.internet.udbydere.xdsl with:
> jeg har tiscali som udbyder og en router cisco 677, kan det komme til at
> virke

Nej.

> hvis ikke, er der så et andet godt program jeg kan bruge på
> forhånd tak

Måske ICQ, den skulle kunne overtales, et FTP/Webserver kan også bruges,
Direct Connect skulle også virke, Yahoo Messenger har jeg hørt vil virke.

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564