IIS 5.0: Start problem
Fra : Hyper

Dato : 07-09-02 10:57

Kan ikke starte min IIS 5.0 på min WIN2000 pro til www tjensten
efter at jeg har lavet mit drev om til NTFS fra FAT32.

Har prøvet at af-installere og installere ISS 3 gange nu. under
installationen får jeg følgende at vide :
http://www.hgx.dk/iis1.gif

Når jeg prøver at starte tjensten fra Internet Programstyring´,
men uden held ! og får jeg følgende at vide :
http://www.hgx.dk/iis2.gif

Prøver jeg at starte tjensten fra MMC får jeg følgende at vide :
http://www.hgx.dk/iis3.gif

Nogen som kan hjælpe inden jeg kører skidtet om

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : René Jensen

Dato : 07-09-02 11:19

Hyper wrote:
> Kan ikke starte min IIS 5.0 på min WIN2000 pro til www tjensten
> efter at jeg har lavet mit drev om til NTFS fra FAT32.

Hvorfor har du valgt at skifte fra FAT32 til NTFS?

> [...]
> http://www.hgx.dk/iis2.gif
>
> Prøver jeg at starte tjensten fra MMC får jeg følgende at vide :

Er du sikkert på at du har følgende biblioteksstruktur liggende?

C:\Inetpub\wwwroot\

> Nogen som kan hjælpe inden jeg kører skidtet om

.... den allersidste nødløsning er desværre at reinstallere Windows, en
skidt løsning, ja, men hvis du ønsker at benytte IIS og du ikke kan
finde andre måder at løse det på, ja, så må du bide i det sure æble.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen