vdr ski
Fra : Henrik.Mortensen

Dato : 07-09-02 10:40

Hvor finder jeg en nyhedsgruppe vdr skisport .

Mvh Henrik

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 07-09-02 21:25

"Henrik.Mortensen" wrote:

> Hvor finder jeg en nyhedsgruppe vdr skisport .
>
> Mvh Henrik

Det gør du via linket indsat nederst.

Men den eksisterer vist ikke.
ville sikkert hedde dk.sport.skisport.

Eller prøv en udenlandsk gruppe.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 08-09-02 13:00

On Sat, 7 Sep 2002 11:40:24 +0200, "Henrik.Mortensen"
<murer@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvor finder jeg en nyhedsgruppe vdr skisport .

Der findes et par engelske stykker under rec. men kan temmelig kedlige
at læse da de er overfyldte med totalt latterlig personlige
muderkastning.

Der er også et par grupper om skidestinationer (resorts) som kan være
brugbar.

Personlig kunne jeg godt tænke mig en dansk gruppe men jeg er ikke
sikker på om der nok trafik til den, det er der helt sikkert ikke i
øjeblikket

mvh
Anders

Fra : Morten Dall

Dato : 09-09-02 14:19

Vi kan da danne grundlag for at starte en gruppe ved at lave lidt trafik.
Jeg lægger ud med et par spørgsmål:

Er der nogle af jer, der har været i Flaine?
Er det et godt sted for begyndere?

Kender I til svensk/norske hyttestil på de sydlige destinationer? Vi er en
gruppe, der godt kunne tænke os at kombinere nordens hygge (stor hytte - ski
ind og ud) med sydens skiløb.

Vh.

Morten

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 11-09-02 21:25

On Mon, 9 Sep 2002 15:19:11 +0200, "Morten Dall"
<dall@fjerndettehum.auc.dk> wrote:

>Vi kan da danne grundlag for at starte en gruppe ved at lave lidt trafik.
>Jeg lægger ud med et par spørgsmål:'

Fin ide men er dk.sport det rigtige sted, jeg er meget i tvivl om
emnet høre til under rejser eller under sport?

Personligt er jeg ret vild med at stå på ski, desværre er jeg også
begynder og har kun været afsted en enkelt gang, så det er nok mest en
masse spørgsmål jeg kan bidrage med.

Tror i der er nogen som bliver sure hvis man poster indlæg om ski både
i dk.sport og dk.kultur.rejser, så kunne man på den måde se hvor
interessen er størst.

mvh
Anders

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 11-09-02 21:49

"Anders H. Andersen" skrev i en meddelelse...
> Tror i der er nogen som bliver sure hvis man poster indlæg om
> ski både i dk.sport og dk.kultur.rejser, så kunne man på den
> måde se hvor interessen er størst.

Prøv at læse på http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html om
emnet:

------->>
At sende til flere grupper

Det er sjældent nødvendigt at sende samme indlæg til flere
grupper samtidig og generelt frarådes det.
Hvis du vil sende til flere grupper, så anvend crosspost og lav
follow-up i stedet for blot at sende kopier til de enkelte
grupper.
-------<<

Bortset fra det, så ville news:dk.fritid.rejser nok være mere
aktuel end news:dk.kultur.rejser.

--
Bedste hilsner Grethe
Homepage: http://www.sportslex.com/

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 11-09-02 21:53

"Anders H. Andersen" skrev i en meddelelse...
> dk.kultur.rejser

Korrektion: Der er vist slet ikke en gruppe, der hedder som
ovenstående. Den hedder: news:dk.fritid.rejser.

Fra : Michael Vittrup

Dato : 12-09-02 11:58