PGO
Fra : Peter Winther

Dato : 07-09-02 09:39

Jeg spurgte tidligere til begrænsningerne i en PGO T REX, er det en
statshemmelighed?
Mine spørgsmål går på
Er skiven i variatoren løs og lige til at fjerne?
Er der en skive mere ved koblingen?
Er den begrænset i udstødning eller indsugning også
Hjælp jeg kommer for sent på arbejde hver dag for den er ikke til at drive
over 55 og det er en 45ér.
Anyone??
Takker for hjælpen
Peter

Fra : Kent Christensen

Dato : 07-09-02 10:00

"Peter Winther" <peter.winther@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:XRie9.12$Hy1.383@news.get2net.dk...
> [...]
> Er den begrænset i udstødning eller indsugning også
> Hjælp jeg kommer for sent på arbejde hver dag for den er ikke til at drive

Jeg ved det desværre ikke, men hvorfor i alverden spørger du ikke hos en
PGO-forhandler? Han vil hellere end gerne svare på dit spørgsmål. Du
kunne jo også få ham til at lave det for dig. Det koster lidt håndører, men så
er det også lavet rigtigt!

Vh
Kent

Fra : Thomas

Dato : 08-09-02 12:21

"Peter Winther" <peter.winther@get2net.dk> wrote in message

> Hjælp jeg kommer for sent på arbejde hver dag for den er ikke til at drive
> over 55 og det er en 45ér.

Kør lidt tideligere hjemme fra om morgenen. Sorry kunne ikke dy mig.

Jeg ved det ikke. Hvis du ikke finder noget info. så begynd selv at lede
efter plomberinger. En scooter motor en ikke så svær at finde ud af.

Mvh. Thomas