Hastighet - sjekk til PC online - free
Fra : HMP

Dato : 07-09-02 00:37

Her kan du sjekke hastigheten til din PC

http://www.1automationwiz.com/app/aftrack.asp?afid=44636

Fra : Karsten

Dato : 07-09-02 09:26

HMP wrote:
> Her kan du sjekke hastigheten til din PC
>
> http://www.1automationwiz.com/app/aftrack.asp?afid=44636

Flot, kong klaphat... klage hermed sendt til mcssl.com,
1automationwiz.com samt din udbyder. Fortsat god dag!

--
/Karsten
"There are 10 types of people in the world: Those who understand binary,

Fra : Anders Lund

Dato : 07-09-02 09:27

Karsten wrote:

> Flot, kong klaphat... klage hermed sendt til mcssl.com,
> 1automationwiz.com samt din udbyder. Fortsat god dag!

SKulle lige til også at skrive til de overstående, da jeg klikkede på
linket:

"This affiliate's account has been closed. If you have came here as a result
of Unsolicited Commercial Email, rest assured the person responsible has
been purged. "

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 07-09-02 10:14

"Anders Lund" <news@anders.adsl.dk> wrote:

>"This affiliate's account has been closed. If you have came here as a result
>of Unsolicited Commercial Email, rest assured the person responsible has
>been purged. "

Det lyder næsten som den ansvarlige person er blevet henrettet. Tænk
La Femme Nikita og hvordan folk bliver 'cancelled'.

Fint med mig i øvrigt.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 07-09-02 18:42

Lars Kim Lund wrote:

> Det lyder næsten som den ansvarlige person er blevet henrettet. Tænk
> La Femme Nikita og hvordan folk bliver 'cancelled'.

Der er nok bare klaget til "Onkel Vito's abuseafdeling"..

--
Hygge..
Thomas

<http://carftp.com> - a library of car videos.

Fra : Niels Callesøe

Dato : 07-09-02 09:33

HMP wrote in <news:f_ae9.14867$0p1.253240@news2.ulv.nextra.no>:

> Her kan du sjekke hastigheten til din PC
[snip]

Skrid. Spam er tyveri.

--
Niels Callesøe - nørd light @work

This is not a fix of the backend.

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 07-09-02 12:26

"Niels Callesøe" <pfy@nntp.dk> wrote:
> Skrid. Spam er tyveri.

Har du nogle argumenter til at underbygge den påstand?

--
Knud

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 07-09-02 12:52

In article <Xns91158979040D6knudINVALIDskodlivdk@212.242.40.196>, Arne Schwerdtfegger wrote:

> Har du nogle argumenter til at underbygge den påstand?

Vi kan starte med det grundlæggende:
Spam er data.
Data bruger båndbredde for at blive flyttet.
Båndbredde er ikke gratis.
Du betaler din udbyder.
Din udbyder bruger penge på båndbredde.
Derfor bliver dine penge brugt til båndbredde.
Jo mere båndbredde der bliver brugt på data der er uønsket af dig, jo
flere af dine penge går til uønskede formål.

Derfor: Spam er tyveri. Fra dig og din internetudbyder.

--
Andreas Plesner Jacobsen | I'll see you... on the dark side of the moon...

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 07-09-02 13:27

Andreas Plesner Jacobsen <apj@daarligstil.dk> wrote in

> [...]
[snip grunde]
> Derfor: Spam er tyveri. Fra dig og din internetudbyder.

Irriterende ja, tyveri nej. Jeg har flatrate. hahah.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 07-09-02 13:31

In article <Xns928293D8C9D2EknudINVALIDskodlivdk@212.242.40.196>, Arne Schwerdtfegger wrote:

> [snip grunde]
>
> Irriterende ja, tyveri nej. Jeg har flatrate. hahah.

Du læste vist ikke indlægget. Hvis din udbyder skal betale for
båndbredde, hvor tror du så den omkostning bliver videreført?

--
Andreas Plesner Jacobsen | We are anthill men upon an anthill world.

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 07-09-02 13:43

> Du læste vist ikke indlægget.

jojo.

> Hvis din udbyder skal betale for
> båndbredde, hvor tror du så den omkostning bliver videreført?

tihi fnis jeg har gratis internet gennem arbejdet. Måske stjæler spammerne
fra dig - ikke fra mig. Det eneste der sker for mit vedkommende er en
større og større junkmail folder - hovhov så stjæler de jo min
harddiskplads. Godt førnævnte mappe kan tømmes.

--
Knud

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 07-09-02 13:44

In article <Xns92829678D18DCknudINVALIDskodlivdk@212.242.40.196>, Arne Schwerdtfegger wrote:

> tihi fnis jeg har gratis internet gennem arbejdet. Måske stjæler spammerne

Så fordi det ikke er tyveri fra DIG er det ikke tyveri? Du anstrenger
dig godt nok for at være dum at høre på.

--
Andreas Plesner Jacobsen | C is quirky, flawed, and an enormous success

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 07-09-02 13:51

Andreas Plesner Jacobsen <apj@daarligstil.dk> wrote:
> Så fordi det ikke er tyveri fra DIG er det ikke tyveri? Du anstrenger
> dig godt nok for at være dum at høre på.

Det kræver faktisk mere end man lige skulle tro. Kan du ikke selv mærke en
krampe i storetåen lige nu?

Skal vi ikke bare stoppe her? Vi bliver tydeligvis ikke enige.

--
Knud

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 07-09-02 13:52

Arne Schwerdtfegger wrote:
> tihi fnis jeg har gratis internet gennem arbejdet. Måske stjæler spammerne

tihi fnis, og i sidste ende får du mindre i løn.

Fra : Kent Friis

Dato : 07-09-02 14:27

Den Sat, 7 Sep 2002 12:42:46 +0000 (UTC) skrev Arne Schwerdtfegger:

>jojo.

>tihi fnis jeg har gratis internet gennem arbejdet.

Og de penge firmaet betaler for forbindelsen bliver ikke brugt til
din løn. Så når forbindelsen er dyrere end den burde have været, så
får du mindre i løn end du burde have fået.

Mvh
Kent
--
If you think about it, Windows XP is actually the OS that
started as "Microsoft OS/2 NT 3.0"

Fra : Max Andersen

Dato : 07-09-02 19:29

"Kent Friis" <leeloo@phreaker.net> skrev i en meddelelse
> Og de penge firmaet betaler for forbindelsen bliver ikke brugt til
> din løn. Så når forbindelsen er dyrere end den burde have været, så
> får du mindre i løn end du burde have fået.

Jeg tror mere og mere på, at han får for meget.....

Max

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 07-09-02 19:43

Arne Schwerdtfegger wrote:

<snip>
> Irriterende ja, tyveri nej. Jeg har flatrate. hahah.

Flatrate tid ? Hvor har du købt det henne

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : rea721

Dato : 07-09-02 14:24

Andreas Plesner Jacobsen wrote:

> [...]
> Jo mere båndbredde der bliver brugt på data der er uønsket af dig, jo
> flere af dine penge går til uønskede formål.

Ud over at ovenstående "Derfor er min kone en sten" analogi er noget vrøvl,
ville samtlige udsagn passe fint på feks:
Forkert postede indlæg i irrelevante grupper...altså du stjæler fra mig ved
at poste et irrelevant indlæg i denne gruppe enddog uden at futte til
relevant gruppe.

> Derfor: Spam er tyveri. Fra dig og din internetudbyder.

Pjat, tyveri er en kriminel handling.... det er spam dog ikke endnu.

Uha.....
FUT sat til netikette gruppen for ikke at stjæle mere end nødvendigt fra
denne gruppes brugerer.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Anders Lund

Dato : 07-09-02 14:47

> [...]
> flere af dine penge går til uønskede formål.
>
> Derfor: Spam er tyveri. Fra dig og din internetudbyder.

For ikke at tale om din tid, slidtage og irretations momentet i at du har
set det.... forhøjet blodtryk og vi kan blive ved.

Ja, spam koster da noget.... det er dog først når man drukner i det at det
er noget lort.

Fra : Anders Lund

Dato : 07-09-02 14:56

Anders Lund wrote:

> Ja, spam koster da noget.... det er dog først når man drukner i det at det
> er noget lort.

Okay, "drukner" er måske også lige i overkanten.

Fra : Niels Callesøe

Dato : 07-09-02 14:47

Arne Schwerdtfegger wrote in

> Har du nogle argumenter til at underbygge den påstand?

Masser. Men i stedet for at fremføre dem på en saglig og forståelig
måde, har jeg valgt at skrive et digt.

"Du spammer"

Du spammer
   og du bruger min båndbredde
Du spammer
   og du bruger min diskplads
Du spammer
   og du spilder min tid
Du spammer
   og du tjener på mine ressourcer
Du spammer
   og du er en tyv.

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 09-09-02 15:26

"Niels Callesøe" <pfy@nntp.dk> skrev i en meddelelse
> Arne Schwerdtfegger wrote in

> Masser. Men i stedet for at fremføre dem på en saglig og forståelig
> [...]

Oversætter du lige, så ryger den i rec.arts.poems

Tak for det underholdende indslag.

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)