"Marker alle"
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 07-09-02 00:33

Hejsa

Jeg har en liste med nogle mails, hvor der ud for hver enkel mail er en
checkbox med følgende info:

<input type="checkbox" name="DeleteMail" value="[message-id]">

Jeg vil gerne give brugerne af sitet muligheden for at klikke på en bestemt
checkbox, der så sørger for at markere alle mails til sletning.

Hvordan kan man gøre dette?

På forhånd tak.

--
Mvh. Jesper

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 07-09-02 01:48

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Jesper Nielsen"
<jn@nielsenit.dk> just offered me, he muttered some weird stuff, and I
had to correct this gibberish:

> [...]
>
>Jeg vil gerne give brugerne af sitet muligheden for at klikke på en bestemt
>checkbox, der så sørger for at markere alle mails til sletning.

Prøv med nedenstående (Husk lige at ændre FORMNAVN til din forms
navn):

<script language="javascript">
function CheckAll() {
b=document.FORMNAVN.elements;
for(i=0;i<b.length;i++){
if(b[i].type == 'checkbox') {
b[i].checked = document.FORMNAVN.checkall.checked;
}
}
}
</script>

<input type="checkbox" name="checkall" onClick="CheckAll();">
--
Nano Martin Mouritzen Phone +45 27105580
Vesterbrogade 30C. 2. Programmer Advanced Simplicity

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 10-09-02 00:35

> Prøv med nedenstående (Husk lige at ændre FORMNAVN til din forms
> navn):

[SNIP kode]

Mange tak - det var lige hvad jeg skulle bruge

--
Mvh. Jesper