navn
Fra : Michael Frandsen

Dato : 06-09-02 13:49

nu kommer spørgsmålet som sikker er på denne side næsten hver uge. er der
nogen som kender en god side med navne til den lille nye. vi skal ikke bruge
det før til jul men vil gerne have så meget, klar som muligt

mvh
Bente & Michael

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 06-09-02 14:29

Michael Frandsen <m.frandsen@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d78a424$0$22889$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
bruge
> det før til jul men vil gerne have så meget, klar som muligt

Hejsa
I kan finde dem på www.libero.dk eller har i hvert fald kunne. Ellers kan I
jo tjekke om ikke Kirkeministeriet har en hjemmeside, de må da have en liste
over alle godkendte navne
MVH Rikke

--
Du kan finde ideer til aftensmaden,
aktiviteter med ungerne, sparetips,

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 06-09-02 14:33

Hej

Michael Frandsen wrote:
> nu kommer spørgsmålet som sikker er på denne side næsten hver uge. er der
> nogen som kender en god side med navne til den lille nye. vi skal ikke bruge
> det før til jul men vil gerne have så meget, klar som muligt

Prøv at kigge på kirkeministeriets hjemmeside. www.km.dk og klik på
"Hyppige spørgsmål" her ligger en liste over alle de pige- og
drengenavne der er godkendt i DK. God fornøjelse.

Med venlig hilsen
Marianne Feddersen

Fra : Christian Heide Damm

Dato : 06-09-02 14:52

Karsten Feddersen wrote:
> Hej

> Prøv at kigge på kirkeministeriets hjemmeside. www.km.dk og klik på
> "Hyppige spørgsmål" her ligger en liste over alle de pige- og
> drengenavne der er godkendt i DK. God fornøjelse.

Se f.eks.

- http://www.dst.dk/navne
- http://www.hum.ku.dk/navnef/

Mvh. Christian

Fra : Inger Marie Jakobsen

Dato : 06-09-02 18:04

"Michael Frandsen" <m.frandsen@stofanet.dk> wrote in

> [...]
> der nogen som kender en god side med navne til den lille nye. vi skal
> ikke bruge det før til jul men vil gerne have så meget, klar som

Dette er ikke et svar... men måske kan I bruge det alligevel:

Der findes en liste over de 10 mest populære pige og drengenavne. Den kan I
sikkert finde på een af de links som er blevet nævnt tidligere. Dette er
"no-go" navne. I kan være sikker på at der er 1-3 andre i klassen der
hedder det samme.

--ingermarie

Fra : Winnie Henriksen

Dato : 06-09-02 18:27

Hej

On Fri, 6 Sep 2002 14:48:32 +0200, "Michael Frandsen"
> [...]

>nogen som kender en god side med navne til den lille nye. vi skal ikke bruge
>det før til jul men vil gerne have så meget, klar som muligt

Så prøv www.b-a-b-y.dk under artikler og så diverse der har de noget
der hedder navngivning man kan vælge navne via bestemte bogstaver m.m
også får man af vide hvor mange der hedder det
mvh

Winnie
Med venlig hilsen

Winnie Henriksen

Fra : Carina

Dato : 07-09-02 21:33

Hejsa

I kan kigge inde på denne side: www.mor-far.dk Der står en masse navne.

Hilsen Carina

Fra : Laila Forsberg Espen~

Dato : 21-10-02 23:13

Du kan også prøve Danmarks Statistiks hjemmeside. Der kan du se listerne
over pige- og drengenavne og hvilke der er mange af.

Så kan jeg også varmt anbefale at bruge "babyguiden", hvor man kan få
tilsendt en mail hver uge, omhandlende mange ting, men det vi benytter os
mest af er tilbuddene på bleer og babymad.

Held og lykke - en hel ny verden venter (-: