Mail FORM - flere modtagere
Fra : ggp4000

Dato : 06-09-02 13:40

Jeg skal lave en HTML Form Mail - ingen problemer.
I formen vil der være en række navne listet med hver sin
Checkbox.
Når formen sendes på mail, skal den sendes til de navne der er
krydset af...

Dvs. at værdierne af checkbox'ene skal sættes sammen til en linie
som skal være værdien i submit inden det afsendes...

Hvis du kan løse opgaven tilfredsstillende, betaler jeg gerne for
det... men så skal det også skrives færdigt!

OBS: Jeg kan HTML men ikke JavaScript, ASP. CGI, PERL osv. Der er
eget CGI-bibliotek på serveren om nødvendigt...

På forhånd tak.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : smarken

Dato : 06-09-02 14:26

ggp4000 wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
>
> OBS: Jeg kan HTML men ikke JavaScript, ASP. CGI, PERL osv. Der er
> eget CGI-bibliotek på serveren om nødvendigt...

Form-mail er tit bundet sammen med CGI-script'ene ...om du så kan
det du vil afhænger måske så af hvordan cgi-scriptet er skruet
sammen.
en oplysning om hvilken/hvor server det drejer sig om kunne nok
hjælpe på besvarelsen af dit spørgsmål.
Nogle af de cgi-scrips jeg har stødt på rundt omkring har kunnet
modtage e-mail adresserne ala "a@dyt.com, b@baat.com, etc..." -altså
bare med adresserne sat sammen med komma'er...

mvh
"Smarken"
Herlev-IT
http://www.herlev-it.dk/

Fra : ggp4000

Dato : 11-09-02 08:17

smarken wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> http://www.herlev-it.dk/
>

> --
> Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP ???

Hej Smarken

CGI-scriptet hedder form2mail.asp og ligger på ScanNet's servere.

Man kan sagtens sende mailen til flere modtagere ved at skrive flere
mail-adresser i "recipient"-feltet med komma mellem.

Mit problem er bare, at de navne der står i recipient-feltet skal
afhænge af hvordan selv samme form er udfyldt.

I formen står der 30 navne på personer som KAN modtage mailen. Men det
er kun dem som surferen afkrydser der SKAL modtage mailen.

Håber det gav dig en idé om min problemstilling...