Anbefal en kopimaskine
Fra : Kim Jensen

Dato : 06-09-02 09:06

Måtte jeg høre jeres bud på et køb af en kopimaskine.

Jeg har ikke behov for større end A4 ark og forbruget er begrænset
( ca. 100 kopier ) pr. måned, men kvaliteten bør være god.

Der skal også være mulighed ( evt. via manuel indføring )
for at anvende ark med selvklæbende etiketter.

mvh,

Kim

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 06-09-02 10:01

"Kim Jensen" <kj@hd.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der skal også være mulighed ( evt. via manuel indføring )
> for at anvende ark med selvklæbende etiketter.

Når du ikke skal kopiere mere, vil jeg gætte på at du får mest
glæde af en multifunktionsmaskine feks. HP OfficeJet

Godtnok arbejder de med inkjet, som er dyere pr. udskrift
end toner, men med det lave forbrug du har, er det nok
uden betydning.

Men samtidigt får du mulighed for farvekopiering,
kan tilslutte den din pc og printe/scanne
-og i nogle modeller er også telefax.

--
Henrik Nielsen
Config@hardware.dk

Fra : Karl-Henrik Arendt

Dato : 06-09-02 10:52

Jeg er fuldstændig enig med Henrik Nielsen

Der findes flere forskellige multifunktionsmaskiner. Både i flere mærker,
men også i flere prisklasser.

Jeg har gode erfaringer med:

HP
Brother

det er de billigste modeller jeg har prøvet, og med fuld tilfredshed :)

--
Mvh Karl-Henrik Arendt

www.starthotel.dk --> Gratis webhotel
www.startfirma.dk --> Vil du være selvstændig erhvervsdrivende?

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 06-09-02 21:57

"Karl-Henrik Arendt" <karl-henrik@I_Hate_Spam.arendt.biz> skrev i en
meddelelse news:al9trd$8qq$1@sunsite.dk...

> Der findes flere forskellige multifunktionsmaskiner. Både i flere mærker,
> [...]

Her er jeg også enig med dig..
Det er også de 2 mærker jeg har bedst erfaring med.

Jeg skrev kun HP Officejet
for at forklarer hvad jeg mente med multifunktion.

Det eneste jeg IKKE kan anbefale er
Xerox Workcenter, der har givet mig mange grå hår.

Hp´erne havde vist også lidt "børnesygdomme" men de
er kurreret for længst.

--
Venligst
Henrik Nielsen

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 08-09-02 15:35

On Fri, 6 Sep 2002 11:01:03 +0200, "Henrik Nielsen"
<config@hardware.dk> wrote:

>Når du ikke skal kopiere mere, vil jeg gætte på at du får mest
>glæde af en multifunktionsmaskine feks. HP OfficeJet

Blæk maskinerne er bare ret dyre i drift.

Jeg vil anbefale dig at købe en laserprinter og en scanner med
arkfødder.

Det er måske lidt dyrere at anskaffe, men noget mere driftsøkonomisk.

Fra : Grev Dracula

Dato : 10-09-02 06:46

Jeg har nogenlunde samme behov og har netop for et par måneders tid
siden anskaffet en HP Officejet d145 multimaskine og kasserede så min
udslidte laserprinter samt min gamle scanner og telefax

Maskinen kan kopirere/printe på begge sider af papiret i en
arbejdsgang, og udskrifts- og kopikvaliteten er fremragende både i s/h
og farve. Scanneren og fungerer problemfrit og telefaxfunktionen
ligeså.

En ny farvepatron koster ca 300.- og en s/h ca. 250,- incl. moms
Maskinen ca. 4000.- ex. moms

On Fri, 06 Sep 2002 10:05:43 +0200, Kim Jensen <kj@hd.dk> got up and
slammed his beer jug into the table, and hollered: