VPN igen
Fra : Tommy Mogensen

Dato : 21-02-01 01:15

Har nogen oplevet problemer med brug af Ciscos VPN-klient (3000)? Nogen
gange kan der naturligvis være problemer med fx timeouts ved en dag med
langsom forbindelse osv. Jeg leder efter mere systematiske fejl som er
tilknyttet bestemte udbydere, bestemte typer net-hardware,
opkoblinsformer osv., hvor man bare må opgive at få den til at snakke
med koncentratoren eller - man kommer på, men oplever fx
hastighedsproblemer efter at være kommet igennem som ikke skyldes
koncentratoren.

/tommy

Fra : Kasper Roholt

Dato : 21-02-01 10:43

"Tommy Mogensen" <tommy@imv.au.dk> wrote in message

> [...]
> med koncentratoren eller - man kommer på, men oplever fx
> hastighedsproblemer efter at være kommet igennem som ikke skyldes

Har ikke oplevet problemer (win 9x) på div. HW og div udbydere, men er dog
efterhånden gået over til Win2k's egen VPN connection (Cisco kommer først
til marts med 2k klienten og dette bliver såvidt vides uden understøttelse
af preshared keys).
Hvilken slags connection er det mere specifikt?

Mvh
Kasper