Soltek SL-75KAV + onboard lyd = Trap
Fra : Peter Jespersen

Dato : 21-02-01 00:52

Hi there!

Har lige investeret i et Soltek SL-75KAV + en Duron......siden
jeg er en fattigrøv, der ikke lige nu har råd til at smide penge
i et PCI lydkort, prøver jeg at bruge det onboard AC97. Det
funktionerer fint med MMPM/2, men flipper totalt ud ved brug af
DART (Som de fleste Mpg3+Ogg afspillere benytter) og udspyr en
TRAP (000D in Viaud1$).
Jeg benytter den driver man kan grave frem hos Soltek
(68mu120a.exe driverpackage)...SB emulering er disablet i BIOS
Ifølge BeOS (Ja eCS er ikke meget for at udlevere detaljer
vedrørende mit NIC) at lyddriveren og mit NIC deler IRQ
11...hvilket ikke er helt godt...Hardware Manager mener så at
AUdio Sound System ligger på IRQ 10.

Er der en løsning på dette problem ??? Har ikke kunnet finde
noget dokumentation på driverne....

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk