tørrede frugt
Fra : Klaus Egebjerg

Dato : 05-09-02 21:03

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg finder en leverandør af tørrede frugter. Det
kunen fx. være danske bær som blombær, solbær, rønnebær etc.

Jeg er dog også interesseret i andre frugt typer

Klaus Egebjerg
Brygladen I/S
www.brygladen.dk
info@brygladen.dk

Fra : Karl-Henrik Arendt

Dato : 06-09-02 10:57

Prøv www.google.com

fx :

Kagekræmmeren ApS
Boeletvej 29
8680 Ry
tlf. 86 89 36 99, fax: 86 89 36 98
Fremstilling og engrosforhandling af konfekt, kager, tørret frugt og nødder,
havregryn og rørsukker - i poser og i bulk (løs vægt).

--
Mvh Karl-Henrik Arendt

www.starthotel.dk --> Gratis webhotel
www.startfirma.dk --> Vil du være selvstændig erhvervsdrivende?

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 06-09-02 16:36

Klaus Egebjerg wrote:
> Er der nogen der ved hvor jeg finder en leverandør af tørrede frugter. Det
> kunen fx. være danske bær som blombær, solbær, rønnebær etc.
>
> Jeg er dog også interesseret i andre frugt typer

Prøv Urtekram, Mariager, hvis det er ok, at de er økologiske

Ellers har de en del som "affaldsprodukter", dvs de opfylder ikke
deres krav til økologi, men er ellers højkvali produkter.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Klaus Egebjerg