Billig isolering ønskes :-)
Fra : Jan Arentoft

Dato : 05-09-02 13:20

Hi alle...

Hvor kan jeg købe isolering billigt...
Silvan + Bauhouse tager ca 125 pr stk....
Det må kunne gøres billiger.

Jeg har et hus på 8,5*8,5 meter med en rejsning på 40 grader (ca 120 KVM vil
jeg tro)
Jeg vil lægge min 200 max 300 ind.... Så der skal vel bruges 100 stk eller
lign.

Jan

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 05-09-02 21:13

> Hvor kan jeg købe isolering billigt...
> Silvan + Bauhouse tager ca 125 pr stk....
> Det må kunne gøres billiger.

Jem og fix.

Mvh Maria

Fra : Jan Arentoft

Dato : 06-09-02 20:13

> Jem og fix.
>
> Mvh Maria

Tjaaa måske..... Pris ???

Jan

Fra : Kasper Thor Larsen

Dato : 08-09-02 23:47

jem og fix tager 27 kr pr kvm 100 mm glasuld u39 isoleringsgrad
(mellemkvalitet, men den mest benyttede å vidt jeg ved) Det er billigt, men
jeg har fået det billigere, faktisk 20 kr. pr. kvm af samme og så Isover,
men det var specialtilbud ved privat handel med min tømrernabo!

--
Kasper Thor

Fra : Aksel

Dato : 08-09-02 00:03

"Jan Arentoft" <dko9927d@remove@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg tro)
> Jeg vil lægge min 200 max 300 ind.... Så der skal vel bruges 100 stk eller

Når du leder efter billig isolering skal du være opmærksom på at der findes
isoleringsmåtter der har dårligere isoleringsgrad end de dyre gra Rockwool
og Isover (hedder glasuld vist nu) De3t hjælper ikke meget at det er billigt
hvis det isolerer 20 % mindre.

Hilsen Aksel