Outlook 2000
Fra : Karsten Aarhus

Dato : 05-09-02 07:54

Hejsa,

Når jeg på mit arbejde skriver f.eks. kaa i "til" kommer mit navn automatisk
frem, men når jeg sidder derhjemme og skrive f.eks. stk kommer navnet ikke
frem på min bedste ven. De er begge to oprettet i min kontaktpersoner, det
skal dog siges at på mit arbejde kører vi Exchange 5.5. Er der en indstille
som man kan sætte, så navnet kommer frem på min hjemme computer ?

Hvis I mangler mere infomation skrive bare.

MVH

Karsten Aarhus

Fra : pre

Dato : 05-09-02 12:46

AutoCompleate er en standard funktion i Outlook (og Excel). Men prøv at
kikke på det felt i kontantlisten der hedder NickName (Kaldenavn). Det
er nemt og hurtigt. I øvrigt er der i denne forbindelse forskel mellem
IMO og C/W.

© pre 2002