URLDownloadToFile
Fra : Terje

Dato : 04-09-02 23:17

Uansett om jeg er koblet til Internett eller ikke så returnerer denne
funksjonen alltid true. Hvorfor?

Public Function GetFile(ByVal sUrl As String, _
ByVal sLocalFile As String) As Boolean

Dim lngRetVal As Long
lngRetVal = URLDownloadToFile(0, sUrl, sLocalFile, 0, 0)

If lngRetVal = 0 Then GetFile = True

End Function

terje

Fra : John Doe

Dato : 05-09-02 14:28

URLDownloadToFile returnerer een af to mulige :

1. E_OUTOFMEMORY
The buffer length is invalid or there was insufficient memory to complete
the operation.

2. S_OK
The operation succeeded.

så med mindre der er hukommelsesproblemer - vil den altid returnere 0.

mvh/robert