Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Java og Internet Explorer
Fra : Michael Jensen

Dato : 04-09-02 23:18

Hejsa

Jeg har pludselig mistet min java i Internet Explorer 6. Det vil sige at jeg
ikke kan gå på netbank bl.a.

Jeg har fornylig installeret ZoneAlarm Firewall og Norton Antivirus, kan
dette have noget at sige.

Jeg har prøvet at tilføje de forskellige sider til "Trusted Site" i
ZoneAlarm og i Internet Explorer. Desuden har jeg også prøvet at lukke
Firewall'en men det hjælper heller ikke.

Hvis jeg bruger Opera 6, kan jeg godt få Java applets til at virke, og jeg
mener da også at opera skal gennem firewall'en, så fejlen ligger vel i
Internet Explorer.

Jeg har flueben i "Use HTTP 1,1" og "java JIT-compiler Aktiveret" og "Use
SSL 2.0" og "Use SSL 3.0"

Nogen der har nogle forslag?

Skal jeg evt. prøve at installere Internet Explorer igen???

Hilsen Michael

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 06-09-02 04:27

> Nogen der har nogle forslag?
>
> Skal jeg evt. prøve at installere Internet Explorer igen???

Ellers prøv Sun's java :
http://java.sun.com/getjava/download.html

--
Andreas Jeppesen