Formular sendes ikke "rigtigt"
Fra : Dorf

Dato : 20-02-01 21:39

Daw NG
Jeg har et problem med en formular.
Med nedenstående html-kode sender jeg formularen til adressen, men jeg
modtager en POSTDATA.ATT, og teksten ser ud som fx :

beskrivelse=+tyt&submit=send+formular

Kan det laves så jeg modtager ren tekst, eller bare noget der ser lidt
mere smart ud?

HTML-KODE :
<form method="POST" action="mailto:tyt@tyt.dk">
Formular<br>
Done<br>
<input name="submit" type="submit" value="send formular">
</form>

MVH
/dorf

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-02-01 22:50

Ja, men så skal du anvende CGI, ASP eller PHP.

Fra : Andreas Astrup - htm~

Dato : 21-02-01 00:47

Dorf wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> modtager en POSTDATA.ATT.
> Kan det laves så jeg modtager ren tekst, eller bare noget der ser lidt

Prøv at tag et kig på http://www.html.dk/artikler/00012/

mvh
Andreas Astrup - html.dk