EXCEL - sum af samme celle i flere ark
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 04-09-02 17:26

Findes der en simpel måde af celle b10 fra 40 ark.
Altså en måde der gør, at jeg ikke skal klikke på 40 ark.
Jeg ved godt, at jeg kan programmere mig ud af det, men findes der ikke
noget simpelt?

Venlig hilsen
Peder Hanghøj

Fra : Claus Henriksen

Dato : 04-09-02 18:38

On Wed, 4 Sep 2002 18:25:42 +0200, "Peder Hanghøj" <peder@hanghoej.dk>
wrote:

> [...]
>Altså en måde der gør, at jeg ikke skal klikke på 40 ark.
>Jeg ved godt, at jeg kan programmere mig ud af det, men findes der ikke

=SUM(Ark1:Ark40!B10)

Ark1 kan erstattes med navnet på første ark og Ark40 med navnet på
sidste.

Claus Henriksen

Fra : Peder Hanghøj

Dato : 05-09-02 06:50