asp .net singleton c#?
Fra : Xfactor

Dato : 04-09-02 12:53

Hvordan finder man ud af om et objekt eksistere iforvejen når man henter
det ind fra feks en database. Det jeg er ude efter er at constructoren
gør det. Så når jeg beder om at få opretet person = new
person("superman", "helt") så bliver der kontrolleret om der eksistere
et objekt med præcis samme attributter, hvis der gør det så bliver det
objekt returneret istedet for. Det er selvfølgelig for at slippe for
redundant data og de problemer der er med det.

Det ville være rart hvis eksempler var skrevet i C#.

http://www.kandu.dk/

Fra : guid

Dato : 05-09-02 09:39

"Xfactor" <Xfactor.news@kandu.dk> wrote in message
>SNIP>
> Det ville være rart hvis eksempler var skrevet i C#.

Desværre er det eneste jeg lige kan komme på dette link (som er lavet i
vb.net :( )
http://www.dotnetextreme.com/code/Singleton.asp

Guid