Cpi Popcorn
Fra : Peter Landin

Dato : 04-09-02 11:44

Jeg har for nylig andskaffet mig en Cpi Popcorn 30km..

Hvor hurtigt vil den kunne komme op og køre hvis jeg piller skiven af?

og hvor sidder skiven?

og skal der bruges noget bestemt værktøj til at pille skiven af med???

Er det noget skod det der 500km eftersyn eller er det en god ide af bruge
det?

Fra : Neser

Dato : 04-09-02 15:36

> Er det noget skod det der 500km eftersyn eller er det en god ide af bruge
> det?

Ved ikke lige med CPI, men på min gamle scooter forsvandt garantien, hvis
man ikke overholdte eftersynene, så tag det da med, så dyrt er det vist
heller ikke.....

--
- Neser
Det er ikke hvor hurtig den er på toppen, der gælder...

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 09-09-02 22:33

Hej!
> Hvor hurtigt vil den kunne komme op og køre hvis jeg piller skiven af?
Jeg kender et par stykker der har en Popcorn/Hussar jeg tror de kørte
omkring 65 i timen efter at skiverne var taget...

/Nikolaj