I hvilken fil ligger Outlooks meddelser, a~
Fra : _ ct

Dato : 04-09-02 05:34

Hej!

I hvilke(n) fil(er) / mappe(r) ligger Outlloks meddelser ?
Hvad hedder filen / filerne / mappen / mapperne ?
Og hvor kan man indstille placeringen?

I hvilken fil(er) / mappe ligger Outlloks adressekartotek ?
Hvad hedder filen / mappen ?
Og hvor kan man indstille placeringen?

--
Hilsen / Best regards
Carsten

cajuth(remove_all_this_in_the_brackets)@tiscali.dk
cajuth(fjern-dette-i-parantes)@tiscali.dk

Fra : Jan Kronsell

Dato : 04-09-02 10:23

"_ ct" <cajuth@(remove_all_this_in_the_brackets)tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:al42fu$1m75sv$1@ID-139211.news.dfncis.de...
> [...]
> Og hvor kan man indstille placeringen?
>

> I hvilken fil(er) / mappe ligger Outlloks adressekartotek ?

Indbakke og Kanktatpersoner ligger begge i Outlook.pst.

Du kan ændre placeringen ved simpelthen at flytte filen til et andet sted
mens Outlook er lukket. Når du så starter Outlook næste gang, vil den brokke
sig over, at den ikke kan finde filen, og bede dig fortælle, hvor den
ligger. Her peger du bare på det nye sted, og så er den på plads igen.

Jan

Fra : _ ct

Dato : 04-09-02 20:53

> Indbakke og Kanktatpersoner ligger begge i Outlook.pst.

Tak. Hvor ligger de andre mapper henne?
Og adressekartoteket?

Fra : Jan Kronsell

Dato : 04-09-02 23:01

"_ ct" <cajuth@(remove_all_this_in_the_brackets)tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:al5ork$1mtvgj$2@ID-139211.news.dfncis.de...

> Tak. Hvor ligger de andre mapper henne?
> Og adressekartoteket?

Alle mapper ligger i den samme fil. Om adressekartoteket også ligger der, er
jeg ikke helt sikker på, men jeg tror det.

Jan

Fra : pre

Dato : 05-09-02 13:12

Det er egentlig utroligt, men det må efterhånden være kendt at Outlook
er et meget stort, meget intrigant, men også et meget hjælpsomt program,
hvor der er lagt megen vægt på at gøre det muligt for enhver at finde
ønskede informationer. Kendsgerningen er, at det man selv finder (ud
af), det huskes meget bedre end alverdens idiotsikrede forklaringer.

Og mht. Personlige foldere ligger oplysningerne både i hjælpeteksterne,
og i funktioner hvor man kan se både adresser, indhold, størrelse o.m.m.

Den der har OE burde vide alt om den adressebog som Outlook "låner" og
synkroniserer med Kontaktlisten.

© pre 2002

Fra : _ ct

Dato : 05-09-02 22:21