Klikke på signatur i Outlook og den skifte~
Fra : _ ct

Dato : 04-09-02 05:22

Hos en tidligere kollega, så jeg, at man på en signatur blot kunne
dobbeltklikke - og så skiftede den til en alternativ tekst.

Kan nogen sige hvordan ?

Hilsen / Best regards
Carsten

cajuth(remove_all_this_in_the_brackets)@tiscali.dk
cajuth(fjern-dette-i-parantes)@tiscali.dk

Fra : pre

Dato : 04-09-02 07:48

Han har garanteret kikket i hjælpeteksterne

© pre 2002

"_ ct" <cajuth@(remove_all_this_in_the_brackets)tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:al41q1$1n6bfs$1@ID-139211.news.dfncis.de...

Fra : _ ct

Dato : 04-09-02 20:57

Og hvad skriver du lige præcis i "Søg" i hjælpemenuen for at få et præcist
svar på mit spørgsmål!

Jeg har prøvet, men det er altså ikke nemt at finde i hjælpemenuen!

Men når du nu har så nemt ved det, kan du så ikke hjælpe med at finde det i
hjælpemenuen!

Fra : pre

Dato : 04-09-02 21:41

Da jeg forstår at du bruger en UK installation, skal du søge på
"Signature". Hvis du ikke har annulleret den "modbydelige" assistent er
det muligt både at spørge i alm. sprog, og at skrive et par emneord og
få en halv snes af de "bedste" svar.

meddelelse news:al5orl$1mtvgj$3@ID-139211.news.dfncis.de...

Fra : _ ct

Dato : 05-09-02 22:20

> Da jeg forstår at du bruger en UK installation, skal du søge på

Næh... min Outlook er DK.
Jeg plejer selv at søge i hjælpemenuen.

Når du nu i dit første indlæg i denne tråd skriver at min tidligere kollega
sikkert har kigget i hjælpeteksterne, ja så er du jo helt sikker på at det
findes i hjælpeteksterne !!!

Det er ikke umuligt at få en masse punkter op om "signatur", men hvilket
punkt i hjælpemenuen
synes du besvarer spørgsmålet ?

Hilsen