Prækompileret "hosting" server ... lidt a ~
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 04-09-02 01:06

Har igennem et par uger leget lidt med SME server. Egentlig er det en
distribution lige efter mit hovede, jeg magter ikke selv at kompilere alle
de ting og sager - kan ganske enkelt ikke finde ud af det!

Men som altid er der lidt at være utilfreds med, som f.eks. at
noget@domain.tld er det samme som noget@domain1.tld ... har fundet en guide
til hvordan det laves om så egentlig er det ikke det store problem!

Men SME egner sig i mine øjne mest til small bussiness, projekt eller gruppe
server og ikke til hosting som jeg gerne vil bruge den til - forstå mig ret
ikke "rigtig" hosting, men bare en 5-6 domæner sån' for mig selv og venner
og bekendte.

Derfor er jeg på jagt efter en lign. distribution der er lidt mere hosting
orienteret ... findes det, og er det i så fald lige så nemt at gå til ?

Alternativet vil jo være selv at skulle kompilere alle de pakker og ting og
sager, men jeg har endnu ikke fundet en howto der fortæller på helt
forståeligt newbie sprog hvordan man kompilere en hosting server fra bunden
af, findes en sådan er et link nærmest penge værd!

mvh

Peter Farsinsen