Hvordan benyttes Nokia Tool 1.8 til unlock~
Fra : Erik Ødemark

Dato : 03-09-02 17:15

Hej igen

Nu har jeg fået fat i kabel samt programmet Nokia Tool 1.8 af Rolis.

Jeg har forbindelse til telefonen og kan få læst indhold.

Under Sim-lock MCC+MNC viser den CLOSED, men ved at trykke på knappen sker
der ikke noget.

Nogen som vil være behjælplige med beskrivelse af hvorledes telefonen
unlockes ?

På forhånd tak fra min datter

Hilsen
Erik

Fra : Rolli

Dato : 05-09-02 19:18

On Tue, 3 Sep 2002 18:14:56 +0200, "Erik Ødemark" <erik@odemark.dk>
wrote:

> [...]
>der ikke noget.
>
>Nogen som vil være behjælplige med beskrivelse af hvorledes telefonen

Prøv at se billedet her

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 05-09-02 21:31

> Prøv at se billedet her

Du bør ikke sende billeder i denne nyhedsgruppe. Brug dk.binaer.* og læg i
stedet en henvisning her.
De fleste servere - incl. sunsite - sorterer vedhæftede filer fra og derfor
kan mange ikke se dit billede.

--
mvh Kasper Grevsen
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 06-09-02 11:40

tryk på clear Splock