Seksualitets-oprør på fransk (Foucault+ )
Fra : Bo Warming

Dato : 03-09-02 10:17

Sexualitets-oprør på fransk

1900-tallets mest udødelige franske filosof, Michel Foucault, 1926-84,
forstod tidligt at vil man sætte sig spor, skal man være berømt og det
kræver oprør - perversitet.

Så han gav den som bøsse og pædofil, og var med i studenteroprør og drillede
politiet med tilsyneladende brud imod sædeligheds-loven.

Han forstod Nietzzsche dybt og stiftede anti-psykiatrien med lærde
afhandlinger om UDSTØDNINGENS HISTORIE - fængelsfanger og sindsyg-"
patienter" har jo store overlap.

Ligesom Freud analyserer patientens barndom, søger Foucault at drive
videns-arkæologi på historien om den menneskelige kulturs vedvarende
ITALESÆTTELSE af alt, især kærlighed/sex/videnskab.

Selviscenesættelsen var intelligent, martyrieopsøgende, fransk, marxistisk,
komplex og spirituel, som når han under 6 dages krigen stjal overskrifterne
fra Israel ved at lade Paris oprørske universitetsstuderende gemme deres
illegale tidsskrifts-trykkeri i sin baghave og sørgede for at blive pågrebet
med en ung elsker i sin bil, og hævdede at denne var plantet af politiet, og
insisterede på, at børns erotik-leg med voksne især forklares ved de unge
skønheders forførelse.af den ældre ven - som modspil mod pøblens,
retsvæsenets og behandlernes ensidige gøren "den voksne krænker" til skurk.

Med brug af med intelligent populariserede ideer fra Nietzsches "Moralens
oprindelse" gjorde Foucault sig interessant i årtier, og kodede mere end
nogen anden mode-begrebet "sexualitet" omkring alle individers
perversitet - og lovpriste SM som kim til golden shower, fistfucking,
lortesex og nutids-teenagernes mega-statussymbol, sport i 2'eren (så nu kan
jeg ikke dyrke videnskab vedr fæces/urin/gylle uden at blive beskyldt for at
blive tændt af lugtene!)

Fra : Anita

Dato : 04-09-02 10:09

"Bo Warming" skrev i en meddelelse

> [...]
>
> 1900-tallets mest udødelige franske filosof, Michel Foucault, 1926-84,
> forstod tidligt at vil man sætte sig spor, skal man være berømt og det

[KLIP]

Bøsse ja, men har du beviser for pædofili???

/Anita

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-02 12:10

> Bøsse ja, men har du beviser for pædofili???

Forskelllige lande har forskellige aldersgrænser og de mest modige og
charmerende bøsser går efter de mest sprøde og lækre dvs unge trækkerdrenge,
og Foucault gik op i at blive kendt som maximalt pervers, da han jo var
fredet som universitetsprofessor.
Så han sørgede for at blive grebet med en ung elsker i sin bil i 1968 .
Og han udtalte sig konstant om at de fleste pædofil-ofre har forført den
voksne.

Jeg mener han gjorde gavn ved at turde tale højt om ting, som dengang var
extremt tabubelagt, og han var sprudlende og intelligent og har sikkert
beriget sine - eventuelle - mindreårige elskeres liv.
Måske han kun har snakket med dem - og sørget for at blive set gå afsides
med dem.
Ved du om Nyrup har bollet Lone Dybkær(R)(eller hvad exminister konen nu
hedder) - man ved lidet sikkert.
Intet er rapporteret om reelle skader på de meget unge mænd, som Foucault
var kærester med - hvilket selvfølgelig også gælder en del dømte forbrydere
i den branche.
Uvidenhed præger debatten - og selv vedr såkaldt dokumenterede justitsmord
som Stavepladesag, Roumsag, Gladsaxesag, Kim Michelsen-sag og de hundreder
af udenlandske, ved vi ikke om frikendelse reelt skete pga bestikkelse.
Dommere får meget indirekte løn.

Fra : John Sahl

Dato : 04-09-02 12:20

Bo Warming <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:
> [...]
> Så han sørgede for at blive grebet med en ung elsker i sin bil i 1968
> . Og han udtalte sig konstant om at de fleste pædofil-ofre har

Ung er vel ikke lig med paedofil. Saa med mindre du har beviser
saa hold venligst saadanne vaeverier/beskyldninger for dig selv.

> [...]
> sag og de hundreder af udenlandske, ved vi ikke om frikendelse reelt
> skete pga bestikkelse. Dommere får meget indirekte løn.

Bo, soerg nu for at holde politikken ude af dine indlaeg i denne gruppe.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
http://www.MandeZonen.dk når du er træt af

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-02 14:58

> Ung er vel ikke lig med paedofil. Saa med mindre du har beviser
> saa hold venligst saadanne vaeverier/beskyldninger for dig selv.

Nej ung er ikke lig pædofil og det har jeg heller ikke på nogen måde
skrevet. Selvfølgelig.
Beskyldningen er udbredt i faglitteraturen, og ikke min opfindelse.
Er du enig i at den er dss-relevant?
Jeg blev spurgt nærmere om denne almindelige antagelse om en ikke-dømt
person, og jeg svarede efter bedste evne.
Var spørgeren offtopic og var "børnelokker" der søgte at få mig på afveje?
Er nogen uenig i at vi begge var ontopic? I såfald påpeg præcis fundats-del.

> Bo, soerg nu for at holde politikken ude af dine indlaeg i denne gruppe.

Alle der taler om, at pædofile skulle straffes, er altså offtopic, for efter
John Sahls ide, er jura det samme som politik. Mic der ønskede dødsstraf og
de hundrede der har foreslået kastreringsstraf er altså nogen
netikette-forbrydere af værste art, John Sahl bør klage over, hvis han er
konsekvent.
Jeg har intet skrevet om lovforslag og lovændring, men mine gætterier om
franske forhold vedr seksualitet og forbud - jeg har svaret på hvad man
spurgte om - har John Sahl ret i noget af sin kritik?

Hvis jeg nogensinde havde skrevet om lov-ændrings-behov vedr det hvor Tabula
Rasa har foreslået liberalisering hundred gange - ville det så være
kritisabelt for mig, men ikke for Tabula Rasa??

Hvem kender en autoriseret definition af pædofili - alle der kan lide deres
børn er pædofile efter min ordbog?

Da John Sahl aldrig har udført noget der kan kaldes "vejledning" bør jeg
vil påskønne at han her gør noget der ligner - men er "vejledningen" ikke
blot en subjektiv oplysning om hans egen - og formodentlig helt forkerte -
oplevelse af at seksualitet kun er om det positive og hvis man berører det
negative som undertiden straffes, så er det ikke
dk.snak.seksualitet-relevant?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-09-02 15:34

> har John Sahl ret i noget af sin kritik?

hvad du læser som kritik, læser jeg som en venlig henvisning til at politik
er uønsket i dss...
du har været god til at holde dine indlæg politikfrie på det sidste, indtil
i dag... hvad har ændret sig??

--
Knus Sabina

*der lige var begyndt at glæde sig over BW's fornuftige indlæg og tilgang
til dss og fundats.....*

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-02 16:41

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message
> [...]
HVORFOR VIL SABINE IKKE SØGE AT BESVARE DETTE VIGTIGE SPØRGSMÅL?

> [...]
politik
> er uønsket i dss...
> du har været god til at holde dine indlæg politikfrie på det sidste,

Hvor har jeg skrevet om politik? Aldrig nogensinde i dss. Læs hvad jeg
skriver.
Forklar hvorfor Tabula Rasa så har været OT hundrede gange - langt mere end
mig. Når han berører ulovlighed er det efter Sahl og Sabina mis-opfattelsen
POLITIK!

Men Tabula Rasa er altså en person, som man ikke har lyst at klage over. Jeg
er. Anden forskel er der ikke - vel? Forklar.

> *der lige var begyndt at glæde sig over BW's fornuftige indlæg og tilgang
> til dss og fundats.....*

Den har jeg altid overholdt til punkt at prikke - men Chokmah-typer
hallucinerer og dokumentation på OT fra mig har ingen leveret.

Ingen vil fortælle mig hvordan man futter. For så ville jeg jo være fristet
til at futte de skingrende offtopic'ere Sabine og John over til en anden ng.
De evner ikke at skrive om seksualitet, hvilket jeg altid gør - de har intet
forstået af fundatsen.

Lad os nu holde os til hvad fundatsen siger, selvom det synes umuligt for
dss-regeringen.
Spørgsmålet var om Foucaults perversitet. Hvem kender reglerne i Frankrig i
1968? DET ER SEKSUALITET DER ER PÅ DAGSORDENEN - ikke netbetjentenes aparte
og 100%-skadelige sadist-perversiteter. imod os ontopic-debattører

Hvis I for engang skyld vil beskæfte jer med sex-emnet, så forklar om de
orgasmer I får af at klage uberettiget? Men endnu bedre - læs min trådstart,
som er ukritisabel, og kommenter den.

Er der forresten nogen, der kan give _kørelejlighed_ til dss festen hos
John+ i Roskilde 12.10 - efter at sidste dss-fest blev aflyst uden, at man
gad maile mig om det, gider jeg helst ikke risikere at investere i en
tidskrævende rejse, med risiko for at besværet igen er spildt. Jeg vælger at
tro at jeg er velkommen, siden man siger det - men John har klaget til
udbyder, uden at gide søge dialog med mig først, så mon jeg egentlig er
velkommen?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-09-02 17:16

Bo Warming <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message
>>
> HVORFOR VIL SABINE IKKE SØGE AT BESVARE DETTE VIGTIGE SPØRGSMÅL?

hvorfor sabine ikke svarer på spørgsmålet ved jeg ikke....
sabina svarer ikke på spørgsmålet fordi hun ikke er enig i at spørgsmålet er
relevant i og med at hun ikke ser nogen kritik

> Hvor har jeg skrevet om politik? Aldrig nogensinde i dss. Læs hvad jeg
> skriver.

jeg læser hvad du skriver, og forstår det som jeg læser det.....

dette er hvad jeg forstår som politik:
[...]

beskriv venligst hvorfor det ikke er politik......

> [...]
>
> Men Tabula Rasa er altså en person, som man ikke har lyst at klage
> over. Jeg er. Anden forskel er der ikke - vel? Forklar.

jeg er ikke interesseret i at indgå i en debat med dig om dette emne, da jeg
mener den er irelevant i dss.....
hvis du er interesseret i at debattere det seriøst kontakt mig venligst på
privat mail og jeg skal gerne benævne min mening.....

> Den har jeg altid overholdt til punkt at prikke - men Chokmah-typer
> hallucinerer og dokumentation på OT fra mig har ingen leveret.

jeg har leveret adskillige message ID's men du vil ikke læse dem....
at der ikke er dokumenteret er din fantasi.....

> [...]
> til en anden ng. De evner ikke at skrive om seksualitet, hvilket jeg
> altid gør - de har intet forstået af fundatsen.

eftersom du lige har bevist overfor mig at du kan fjerne et fut, er jeg ret
sikker på at du også kan sætte et fut.... hvis ike : kontakt mig på privat
mail og jeg skal gerne lære dig det..... hvis du vel at mærke bruger OE....
ellers kan jeg desværre ikke hjælpe dig.....

> Lad os nu holde os til hvad fundatsen siger, selvom det synes umuligt
> for dss-regeringen.

hvilken regering??

> [...]
> Frankrig i 1968? DET ER SEKSUALITET DER ER PÅ DAGSORDENEN - ikke
> netbetjentenes aparte og 100%-skadelige sadist-perversiteter. imod os

jeg kan ærlig talt ikke se hvad reglerne har med sagen at gøre??
og for det andet ved jeg ikke hvem Foucault er....
og hvis han eller nogle af de regler du omtaler har base i politikken er det
offtopic i dss......

> Hvis I for engang skyld vil beskæfte jer med sex-emnet, så forklar om
> de orgasmer I får af at klage uberettiget? Men endnu bedre - læs min
> trådstart, som er ukritisabel, og kommenter den.

jeg gentager, jeg aner ikke hvem Foucault er, derfor ønsker jeg ikke
kommentere din trådstart... hvad jeg dog ved er; at john ikke kritiserede
dig, men pointerede at politik var uønsket i dss.... hvorfor gøre det til et
kæmpe problem??

> [...]
> men John har klaget til udbyder, uden at gide søge dialog med mig
> først, så mon jeg egentlig er velkommen?

kan du ikke, som alle andre, lade usenet-stridigheder blive på usenet???....
hvis dette er et provokations forsøg så er det uønsket....
lad venligst være med at bringe emnet op til festen, idet dette ikke er dets
formål.....
jeg kan desværre ikke tilbyde dig kørelejlighed da jeg som værtinde i huset,
skal være hjemme...

er der iøvrigt nogen der har et menu forslag??

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

fut: dk.snak.off-topic

Fra : Clark Kent

Dato : 04-09-02 23:16

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev en masse

Men sandheden er jo, hvordan du end prøver at dreje virkeligheden til din
egen fordel, at Tabula Rasa er mindst lige så meget OT som Bo Warming.

Lad nu være med at benægte det. Denne evindelige manglende erkendelse af
fakta, er bl. a det, der efterhånden får en del mennesker herinde (herunder
mig selv) til at blive temmelige irriterede på den faste klike her. Bl. a
derfor taler man om dss-regeringen.

Klovnen Chokfjols er stort set OT i halvdelen af sine indlæg, ham
kommenterer I aldrig, og Henning futter ham aldrig eller giver ham
vejledninger.

Misforstå mig ikke, for min skyld kan I sgu rende og hoppe, og I kan klage
over mig alt det I vil. Mig får I sgu ikke lukket...........det er jeg for
gammel en rotte på nettet til.
Men desværre fik I, bl.a med den retarderede Choknars medvirken, lukket Bo
Warmings forbindelse hos Sunsite.
Chokklovnen er i øjeblikket ved at klage over Steen Johansen, så jo I klarer
det fint.

Måske ville jeg, i jeres sted, undre mig over den dybe modvilje, I
efterhånden mødes med

Fra : Roden

Dato : 04-09-02 20:16

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev

> [...]
> tro at jeg er velkommen, siden man siger det - men John har klaget til
> udbyder, uden at gide søge dialog med mig først, så mon jeg egentlig er

Et godt råd til dig kære Bo Warming, vil være, at du hellere skal blive
hjemme. Festen er kun for den lukkede loge, du risikerer også endnu engang
at blive hængt ud for ikke at være nyvasket og barberet.
Efter de indlæg der har været om dig og dine indlæg og de efterfølgende
klager ville jeg nok, hvis jeg var dig, vælge at tro at jeg ikke var
velkommen.
Måske klager en af deltagerne til din udbyder, hvis du vælger at deltage,
hvem ved i dag klages der over alting.

Mvh Roden

Fra : Steen Johansen

Dato : 04-09-02 22:44

"Roden" <Bulder@hotmail.com> skrev i en meddelelse

"

[...]

Sludder BW er lige så velkommen som alle andre.
Mvh Steen