lån
Fra : mike39

Dato : 03-09-02 09:30

hvor kan man låne selv om man er i Rkis.tele.dk>læg :

http://www.kandu.dk/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-09-02 09:24

"mike39" <mike39.news@kandu.dk> writes:

> hvor kan man låne selv om man er i Rkis.tele.dk>læg :

Jeg begynder så småt at kan se argumenterne for modereringen i
dk.bolig. Hvorfor er det så svært at læse fundatsen før man begynder
at skrive? Den slags hører hjemme i dk.forbruger!

/Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : PUK

Dato : 03-09-02 10:00

Hvem sagde netpoliti?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-09-02 10:12

"PUK" <dhaslev@nospamworldonline.dk> writes:

> Hvem sagde netpoliti?

Hvem sagde netikette?

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 03-09-02 10:46

On Tue, 3 Sep 2002 11:00:17 +0200, "PUK" <dhaslev@nospamworldonline.dk>
wrote:

>Hvem sagde netpoliti?

Det gjorde du. Og jeg vil tillade mig at henvise til

FUT: dk.admin.netikette

http://www.gartneriet.dk

Fra : jensen

Dato : 03-09-02 21:18

"mike39" <mike39.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> hvor kan man låne selv om man er i Rkis.tele.dk>læg :

af mig , rente 33%

jensen

Fra : Jens Petersen

Dato : 04-09-02 20:13

On Tue, 3 Sep 2002 22:17:41 +0200, "jensen" <rail@pc.dk> wrote:

>af mig , rente 33%

Det er da billigt.

Om så renten var 200% skal man da ikke låne ud til en der ikke betaler
tilbage.

--
Jens

Just nod if you can hear me.

Fra : domina

Dato : 01-09-03 12:52

http://www.kandu.dk/

Fra : domina

Dato : 01-09-03 12:56

emails adr er super_mand2001 @yahoo.dk.og jeg haren venindesom er i rki
der også mangler penge hjælp os ,haster hilsen domina

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Petersen

Dato : 01-09-03 19:24

On Mon, 01 Sep 2003 11:56:24 GMT, "domina" <domina.news@kandu.dk>
wrote:

>emails adr er super_mand2001 @yahoo.dk.og jeg haren venindesom er i rki
>der også mangler penge hjælp os ,haster hilsen domina

Du svarer på et indlæg der er et år gammelt og påstår at det haster.

Hmmmm....

--
Jens

And now, 55 minutes of uninterrupted commercials...