3310 -> 3315
Fra : L@rs

Dato : 03-09-02 07:59

Jeg har set på simlock.dk at man kan få opgraderet sin 3310 til 3315 vha. ny
software.
Er der nogen her der kan gøre det ???? - Jeg er interesseret !!!!
Helst på syd-Fyn.

Lars

Fra : Runman

Dato : 03-09-02 20:30

Lars skrev
> [...]
ny
> software.
> Er der nogen her der kan gøre det ???? - Jeg er interesseret !!!!

Prøv at klikke ind på www.unlockservices.dk der kan du sikkert finde
en der kan hjælpe dig ellers kan du maile mig (falster)

***RUNMAN***
NOKIA unlock , SW opdate
samt logo & ringetoner

Fra : Henning S Christians~

Dato : 04-09-02 09:21

Jeg kan hjælpe dig med en opdatering + oplåsning incl for 100-
oplåsning alene 75-

--
Nokia tlf låses op - 75kr opdatering af software 75kr oplåsning og
opdatering samtidig 100kr incl aktivering af de ekstra menu'er på 3310

Fra : L@rs

Dato : 04-09-02 09:50

> Jeg kan hjælpe dig med en opdatering + oplåsning incl for 100-
> oplåsning alene 75-

Lyder fint... Jeg har dog ikke brug for oplåsning. Kun ny software..

Men bor du på sydfyn ?

Lars