Der mangler et godt hæfte/bog vedr: Kablin~
Fra : _ ct

Dato : 03-09-02 05:56

Hej!

Der mangler virkelig et godt, billigt hæfte eller en bog om kabling!

Sådan en "let sag", hvor man bliver sat ind i forskellige kabel-typer,
hasigheder osv.
En bog som ikke forudsætter at læseren ved en masse om kabling i forvejen!

Jeg ved godt at der findes Netværks-hæfter, som berører emnet på 2-3
sider... men jeg savner lidt mere uddubende bøger/hæfter om dette?

Måske findes der en sådan sag på Engelsk?
(Men hvis den er skrevet i US, kan standarder måske variere lidt fra Europa,
eller????)

Har jeg overset sådanne bøger/hæfter hos min foretrukne computer-boghandel
(GAD, Nørreport) eller mangler der bare sådan en bog på markedet!

Måske skulle man opfordre en af gruppens kabel-eksperter skrive sådan en bog
?
(Ikke for at nævne navne, Arne... men var det ikke noget for dig?)

--
Hilsen / Best regards
Carsten

cajuth(remove_all_this_in_the_brackets)@tiscali.dk
cajuth(fjern-dette-i-parantes)@tiscali.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-02 07:42

"_ ct" <cajuth@(remove_all_this_in_the_brackets)tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:al1fvc$1mfgu8$6@ID-139211.news.dfncis.de...
> Hej!
>
> Der mangler virkelig et godt, billigt hæfte eller en bog om kabling!

Måske! men har du checket http://www.kabling.dk/ ?

Claus

Fra : _ ct

Dato : 04-09-02 05:43

> men har du checket http://www.kabling.dk/ ?

Jeps!
Det er et hamrende godt website, som jeg selv bruger en del!
Stadigvæk synes jeg der mangler en beynder-bog om emnet!

Fra : Per Klepsland

Dato : 03-09-02 22:09

"_ ct" <cajuth@(remove_all_this_in_the_brackets)tiscali.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Der mangler virkelig et godt, billigt hæfte eller en bog om kabling!

http://www.telenor.no/fou/publisering/kabel/kabling.shtml

Per

Fra : Arne Keller

Dato : 04-09-02 10:23

On Tue, 03 Sep 2002 21:08:31 GMT, "Per Klepsland"
<per.klepsland@telenor.com> wrote:

>"_ ct" <cajuth@(remove_all_this_in_the_brackets)tiscali.dk> wrote in message

>http://www.telenor.no/fou/publisering/kabel/kabling.shtml

Eller denne som er lidt gammel men på Dansk:
http://www.fsk.dk/fsk/publ/kabling/index.htm

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.

Fra : Arne Keller

Dato : 04-09-02 10:14

On Tue, 3 Sep 2002 06:56:03 +0200, "_ ct"

Mit indput er siden www.kabling.dk som er gratis og uden reklamer

>Måske skulle man opfordre en af gruppens kabel-eksperter skrive sådan en bog
>?
>(Ikke for at nævne navne, Arne... men var det ikke noget for dig?)

Nej.

Jeg har i et øjebliks uforstand lovet at skrive en manual omkring
kabling i hjemmet. Det arbejder jeg stadig på og kan ikke direkte se
en ende på det lille projekt

Men hvis der findes en som er god til at skrive og kunne tænke sig at
lave alt det hårde arbejde med tekst og billeder kommer jeg da gerne
med indput.

Fra : Per Klepsland

Dato : 04-09-02 23:22

"Arne Keller" <arne@kellernet.org> wrote in message
> [...]
>
> Men hvis der findes en som er god til at skrive og kunne tænke sig at
> lave alt det hårde arbejde med tekst og billeder kommer jeg da gerne

Er dette av interesse ?

http://www.nnf.no
http://www.telenor.no/nett/om/teknisk/pdf/fb_isdn_installasjon_v1.2.pdf

Per

Fra : _ ct

Dato : 05-09-02 19:31

De sider der ser meget interessante ud, skal man bruge password og
brugernavn!

Hilsen